Instagram își anunță schimbarea. Nu mai este doar o aplicație foto, spune șeful companiei

Instagram își anunță schimbarea. Nu mai este doar o aplicație foto, spune șeful companiei
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 3 iul 2021

Adam Mosseri, omul care conduce Instagram, a declarat că platforma socială deținută de Facebook nu mai este doar o aplicație de photo sharing.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Șeful Instagram a spus că produsul pe care îl conduce nu mai este doar o aplicație de photo sharing, scoțând în față ceea ce era evident deja de câțiva ani - faptul că produsele Facebook se duc acolo unde merg utilizatorii și de unde vin banii, indiferent despre ce formă conținut este vorba.

Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

Mosseri a mai declarat că, în acest moment, Instagram se concentrează pe patru elemente cheie: creatorii de conținut, video, cumpărăturile și comunicarea. Și, în ciuda faptului că platforma pe care o conduce se concentrează pe comunicare, Mosseri a postat acest mesaj pe Twitter.

Este evident deja mulți ani că Instagram pune mare accent pe video, acesta fiind un loc foarte bun inserat reclame. Accentul a devenit și mai clar de când Instagram a început să copieze TikTok, după ce a văzut succesul rețelei se short-form video, care a ridicat recent limita de timp la 3 minute.

Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program CITEȘTE ȘI Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program

Comunicarea este, de asemenea, un focus evident de mai mulți ani. Nu doar că Instagram Direct se bucură de zeci de milioane de utilizatori, dar Facebook lucrează deja de doi ani la integrarea celor trei produse de comunicare pe care le deține: Messenger, WhatsApp și Instagram.

Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților CITEȘTE ȘI Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților

Nici cumpărăturile nu sunt o noutate, toate produsele Facebook, inclusiv Instagram, având deja funcții în acest sens. De altfel, Facebook lucrează la un profil unic pentru comercianți, care, odată creat, să le permită acestora să vândă produse pe oricare din platformele companiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
facebook
foto
video
shopping