Lansarea Vision Pro a fost lipsită de tradiționalele cozi

Lansarea Vision Pro a fost lipsită de tradiționalele cozi
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 4 feb 2024

Spre deosebirile de zilele în care Apple lansa pe piață alte produse, precum noi modele de iPhone, cozile nu au existat în ziua în care compania a lansat casca de VR Vision Pro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Mai mult, au existat magazine, precum cel din Union Square, San Francisco, unde, în multe momente, numărul vizitatorilor era mai mic decât cel al angajaților din magazin.

Departe de a fi un produs neinteresant, bariera care ține cei mai mulți oameni departe de Vision Pro este prețul de 3.500 de dolari.

Un dezvoltator terț a creat o aplicație de YouTube pentru Vision Pro CITEȘTE ȘI Un dezvoltator terț a creat o aplicație de YouTube pentru Vision Pro

Altfel, conform publicației americane SF Gate, puținii vizitatori ai magazinelor din ziua lansării erau extrem de pasionați și curioși să testeze noul produs.

Casca Vision Pro a fost lansată oficial vineri, după mai mulți ani în care s-a aflat în dezvoltare, proces nelipsit de probleme tehnice, schimbări și amânări.

Primele recenzii susțin că, precum prețul de vânzare, noua cască Apple se ridică deasupra concurenței și din punct de vedere tehnic, apreciată fiind, în primul rând, pentru calitatea imaginii și sistemul de utilizare a interfeței grafice cu mâinile și ochii.

viewscnt
Afla mai multe despre
apple
vision pro
casca
vr