LG a pierdut 63 de milioane de euro în ultimul trimestru

LG a pierdut 63 de milioane de euro în ultimul trimestru
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 1 feb 2019

LG a anunțat rezultatele financiare ale primului trimestru din acest an care, la fel ca și previziunile pentru întreg anul 2019, nu sunt foarte bune pentru producătorul coreean.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

La doar câteva zile după ce Samsung, alt mare brand coreean, a anunțat o scădere cu 29% a profitului, LG spune că a pierdut în ultimul trimestru 80,7 miliarde won, adică puțin peste 63 de miliarde de euro.

Este pentru prima oară, în ultimii doi ani, când LG nu reușește să facă profit.

Veniturile LG au fost trase în jos de deja obișnuitele pierderi ale diviziei de telefoane, dar și de o surprinzătoare scădere a diviziei Home Entertainment, cea care include televizoarele companiei coreene.

Licitația pentru licențele 5G va fi încheiată la 31 octombrie, utilizarea va fi posibilă de la 1 ianuarie 2020. Condițiile și procedura de acordare a spectrului radio pentru 5G CITEȘTE ȘI Licitația pentru licențele 5G va fi încheiată la 31 octombrie, utilizarea va fi posibilă de la 1 ianuarie 2020. Condițiile și procedura de acordare a spectrului radio pentru 5G

Aceasta din urmă a fost pe minus atât în ultimul trimestru, cât și pe tot anul. De vină, conform LG, ar fi climatul economic din alte regiuni decât Europa și America de Nord, precum și cheltuielile de marketing mult mai mari forțate de concurența acerbă.

Divizia de telefoane a continuat și ea să piardă bani, generând chiar o pierdere mai mare decât în 2017. Aproximativ 252 de milioane euro a pierdut această divizie în ultimul an, cu 40% mai mult decât în perioada anterioară.

În acest caz, LG dă vină pe saturația la care a ajuns piața de smartphone-uri.

Pe plus se află divizia B2B, care include panouri solare și afișaje comerciale. De asemenea, a crescut și segmentul auto, dar încă nu este pe profit.

Prognoza pentru 2019 a companiei coreene nu este nici ea optimistă. Aceasta se așteaptă ca veniturile sale să fie afectate de competiția din ce în ce mai acerbă și încetinirea economiei mondiale.

viewscnt
Afla mai multe despre
lg
telefoane
televizoare