Microsoft și-a atras furia utilizatorilor prin afișarea de reclame în aplicația Mail

Programul Mail din Windows 10 a început să afișeze reclame, însă Microsoft a decis să le scoată după un val de reacții negative ale utilizatorilor.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Microsoft și-a atras furia utilizatorilor prin afișarea de reclame în aplicația Mail

Programul Mail din Windows 10 a început să afișeze reclame, însă Microsoft a decis să le scoată după un val de reacții negative ale utilizatorilor.

Deși a fost unul din cei mai mari critici la adresa celor de la Google, care afișează reclame și accesează mail-urile utilizatorilor în scopul targetării precise a acestora, Microsoft ar vrea, dacă ar putea, să facă exact același lucru.

Producătorul celui mai răspândit sistem de operare pentru PC a afișat temporar reclame în aplicația Mail din Windows 10. Reclamele apăreau în Inbox, chiar deasupra mesajelor primite.

Acțiunea a atras critici virulente pe rețelele de socializare, iar la scurt timp Microsoft a decis să renunțe la reclame. Reprezentanții companiei au spus că a fost doar un test limitat, deși reclamele au fost vizibile într-un număr destul de mare de țări.

BlackBerry investește 1,4 miliarde de dolari într-o firmă de securitate cibernetică, cea mai mare achiziție făcută până acum de companie CITEȘTE ȘI BlackBerry investește 1,4 miliarde de dolari într-o firmă de securitate cibernetică, cea mai mare achiziție făcută până acum de companie

Conform unei pagini de suport de pe site-ul companiei, Microsoft avea deja pregătit un plan de monetizare a reclamelor. Utilizatorii ar fi trebuit să plătească un abonament la suita Office 365 Personal, dacă doreau să scape de reclame.

Abonamentul în cauză ar fi costat 7 dolari pe lună, dacă era plătit lunar, sau 70 de dolari pe an dacă era efectuată o singură plată anuală.

Practic, Microsoft și-ar fi luat ostatici proprii utilizatori, asemenea unui ransomware, și ar fi cerut bani încă o dată de la cei care au cumpărat anterior produsul - Windows 10 este achiziționat separat sau inclus în prețul majorității PC-urilor vândute.

Această decizie vine să schițeze profilul unei companii care nu se ferește să-și impună forțat punctul de vedere, uneori chiar în detrimentul propriilor utilizatori. Același lucru l-a mai făcut recent Microsoft, când a încercat să forțeze utilizatorii să folosească browser-ul propriu, Edge, în locul lui Chrome sau Firefox.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0695 +0.0025+0.05 %
1 USD4.2820 +0.0042+0.10 %
1 GBP5.8441 +0.0052+0.09 %
1 CHF5.4347 -0.0040-0.07 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite