Pagina principală pe care o văd utilizatorii când intră pe Facebook se va numi, de acum înainte, Feed.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Facebook a anunțat o schimbare de nume pentru secțiunea sa principală, numită până acum News Feed. Gigantul american se va referi pe viitor la aceasta doar cu Feed.
Fluxul de conținut al celei mai mari rețele sociale s-a numit News Feed de la bun început, de acum mai bine de 15 ani.
Facebook spune, pe bună dreptate, că schimbarea de nume vine să reflecte mai corect conținutul pe care aceasta îl afișează utilizatorilor.
Într-adevăr, în ultimii ani, algoritmul Facebook a început să afișeze din ce în ce mai puține știri. Din cauza problemelor cu răspândirea informațiilor false, compania americană a ales să limiteze vizibilitatea postărilor care conțin știri și link-uri.
Astfel, numele News Feed devenise nepotrivit pentru o secțiune care nu mai afișa, deâct într-o mică măsură, știri.