Numărul de clienți UPC Romania a crescut în ultimele 12 luni cu 4,4%, la 1,26 milioane. Veniturile au urcat cu 8,4%

Numărul de clienți UPC Romania a crescut în ultimele 12 luni cu 4,4%, la 1,26 milioane. Veniturile au urcat cu 8,4%
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 4 nov 2016

UPC România avea 1,26 milioane de clienți la finele primelor 9 luni ale acestui an, cu 4,4% mai mulți față de septembrie 2015, reiese din datele UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global. Veniturile au urcat cu 8,4%, la 127,5 milioane de dolari, de la 117,6 milioane de dolari în septembrie 2015.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

În intervalul iulie - septembrie, veniturile operatorului român au atins 43,2 milioane de dolari, de la 40 milioane de dolari în trimestru trei al anului 2015.

Potrivit operatorului român, veniturile nete ale companiei au crescut în trimestru 3 al acestui an la 172,8 milioane de lei, de la 159,3 milioane de lei ĩn intervalul iulie - septembrie 2015.

În ultimele 12 luni, septembrie 2015 – septembrie 2016, numărul de abonamente a crescut cu 9,2%, la 2,23 milioane. Față de luna iunie a acestui an, avansul este mai redus, de 2%.

Potrivit datelor anunțate de Liberty Global, segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, sporul față de septembrie 2015 fiind de 21,3%, la 449.700.

Totodată, și serviciile de acces la Internet au contribuit semnificativ la creșterea portofoliului de abonamente al operatorului. Astfel, la finele lunii septembrie a acestui an, UPC România a consemnat o creștere anuală a abonamentelor de 11,4%, la 524.900.

Obiective ANCOM în 2017: reducerea costurilor cu dezvoltarea rețelelor și alocarea de spectru suplimentar pentru mai multe benzi de frecvențe CITEȘTE ȘI Obiective ANCOM în 2017: reducerea costurilor cu dezvoltarea rețelelor și alocarea de spectru suplimentar pentru mai multe benzi de frecvențe

Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune prin satelit, cu un plus de 7,1% față de septembrie 2015.

Televiziunea digitală a urcat cu 8,5%, la 629.600 de clienți, în timp ce segmentul analogic a coborât cu 6,3%, la 272.100.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală, cu venituri de 142,4 milioane de euro în 2015, în creștere cu 9% față de anul precedent.

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).

Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

În 2015, afacerile operatorului au crescut cu 9%, la 536,1 milioane de lei, iar pierderile au urcat cu 11,4%, la 230,3 milioane de lei, potrivit datelor disponibile pe pagina web a Ministerului Finanțelor.

În primul semestru al acestui an, operatorul român a înregistrat venituri de 339,5 milioane de lei, în creștere cu 9,8% față de iunie 2015, când acest indicator a atins 309,2 milioane de lei, potrivit datelor operatorului de cablu TV remise Profit.ro.

Ĩn moneda americană, veniturile companiei au totalizat în primul semestru 84,3 milioane de dolari, comparative cu 77,6 milioane de dolari în intervalul ianuarie – iunie 2015.

viewscnt
Afla mai multe despre
upc
clienti
liberty global
internet
telefonie
cablu tv