Orange în România - Afaceri mai mari la T3, în scădere la 9 luni

Orange în România - Afaceri mai mari la T3, în scădere la 9 luni
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 oct 2022

Grupul Orange România a realizat, în iulie-septembrie, o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro, în creștere cu 3,6% față de aceeași perioadă a anului anterior.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

În primele nouă luni din 2022, cifra de afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente și de diminuarea veniturilor din servicii.

La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România furniza servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.

Decizie majoră în UE: din 2024, devine obligatoriu încărcătorul unic pentru dispozitivele electronice CITEȘTE ȘI Decizie majoră în UE: din 2024, devine obligatoriu încărcătorul unic pentru dispozitivele electronice

Din T3, rețeaua 5G este disponibilă și în Arad și Sibiu, iar numărul orașelor în care clienții beneficiază azi de conectivitate Orange 5G ajunge, astfel, la 20.

În septembrie, la un an de la achiziția Orange Romania Communications, My Orange a devenit aplicația pentru mobil comună pentru gestionarea serviciilor Orange România și Orange Romania Communications, utilizatorii beneficiind de o singură aplicație pentru accesarea contului și de o experiență unificată și optimizată de funcționare.

În ceea ce privește serviciile digitale financiare, Orange Money, în T3, numărul clienților noi care au venit din online a fost de 3 ori mai mare față de aceeași perioadă din 2021. În plus, s-a înregistrat o creștere de 48% a volumului tranzacțiilor pentru cardurile de debit și de credit, cu o preferință puternică pentru plățile online și contactless cu telefonul mobil.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
romania