O aplicație specială pentru AI-ul Perplexity va exista pe televizoarele Samsung, începând cu modelele lansate anul acesta și continuând cu modelele din 2024 și 2023.
Aplicația Perplexity va funcționa în paralel cu AI-ul Samsung și va ajuta utilizatorul să găsească informații și să descopere conținut.

Înțelegerea dintre cele două companii le oferă utilizatorilor acces la Perplexity Pro timp de un an.
Mozilla se adaugă și ea pe lista companiilor care vor lucra cu Perplexity, iar AI-ul acesteia va fi integrat în browser-ul Firefox.
În Firefox, AI-ul Perplexity poate fi folosit pentru căutare online, fiind capabil să preia rolul motoarelor tradiționale de căutare, precum Google sau Bing.
Spre deosebire de un motor de căutare, Perplexity poate fi folosit cu limbajul natural pentru a găsi informații, ceea ce înseamnă că utilizatorii îi pot adresa întrebări la fel ca unui chatbot.
Mozilla spune că integrarea Perplexity AI vine după un test în urma căruia a primit feedback foarte pozitiv din partea utilizatorilor.