După un 2020 dificil, anul trecut a adus, din nou, o creștere importantă pentru producătorii de ceasuri inteligente, cu un ultim trimestru stelar.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În ultimul trimestru al anului trecut au fost livrate peste 40 de milioane de smartwatch-uri, ceea ce reprezintă cel mai înalt nivel trimestrial din toate timpurile, conform Counterpoint Research.
Drept urmare, piața ceasurilor inteligente, în ansamblu, a crescut anul trecut cu 24%. Compania de analiză spune că un rol important aici l-a avut creșterea cererii pentru ceasurile care costă sub 100 de dolari (care sunt, mai degrabă, brățări de fitness cu formă de ceas).
Deși a pierdut trei procente, Apple rămâne liderul incontestabil al acestei piețe, din care deține o cotă de 30,1%.
Pe locul doi a urcat Samsung, care a făcut rocada cu Huawei. Compania coreeană a ajuns la o cotă de piață de 10,2%, în vreme ce rivalul chinez a scăzut la 7,7% și a rămas pe locul trei.
Clasamentul producătorilor este completat de Imoo, Amazfit, Garmin, Fitbit, Xiaomi și Noise. Amazfit și Garmin au avut performanțe peste așteptări, în vreme ce Fitbit continuă să dezamăgească sub Google.
Counterpoint Research face o mențiune specială pentru piața din India, care a crescut cu 274% de la an la an. Creșterea vine ca urmare a performanțelor foarte bune obținute de brandurile locale.