Piața smartwatch-urilor, trimestru stelar

Piața smartwatch-urilor, trimestru stelar
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 22 mar 2022

După un 2020 dificil, anul trecut a adus, din nou, o creștere importantă pentru producătorii de ceasuri inteligente, cu un ultim trimestru stelar.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În ultimul trimestru al anului trecut au fost livrate peste 40 de milioane de smartwatch-uri, ceea ce reprezintă cel mai înalt nivel trimestrial din toate timpurile, conform Counterpoint Research.

Drept urmare, piața ceasurilor inteligente, în ansamblu, a crescut anul trecut cu 24%. Compania de analiză spune că un rol important aici l-a avut creșterea cererii pentru ceasurile care costă sub 100 de dolari (care sunt, mai degrabă, brățări de fitness cu formă de ceas).

eMAG, Banca Transilvania, Mobexpert și Mastercard donează produse în valoare de 1,1 milioane de lei pentru refugiații ucraineni CITEȘTE ȘI eMAG, Banca Transilvania, Mobexpert și Mastercard donează produse în valoare de 1,1 milioane de lei pentru refugiații ucraineni

Deși a pierdut trei procente, Apple rămâne liderul incontestabil al acestei piețe, din care deține o cotă de 30,1%.

Pe locul doi a urcat Samsung, care a făcut rocada cu Huawei. Compania coreeană a ajuns la o cotă de piață de 10,2%, în vreme ce rivalul chinez a scăzut la 7,7% și a rămas pe locul trei.

Clasamentul producătorilor este completat de Imoo, Amazfit, Garmin, Fitbit, Xiaomi și Noise. Amazfit și Garmin au avut performanțe peste așteptări, în vreme ce Fitbit continuă să dezamăgească sub Google.

Counterpoint Research face o mențiune specială pentru piața din India, care a crescut cu 274% de la an la an. Creșterea vine ca urmare a performanțelor foarte bune obținute de brandurile locale.

viewscnt
Afla mai multe despre
smartwatch
apple
samsung
huawei
amazon
fitbit