Rețelele de socializare reprezintă una dintre principalele surse de informare pentru americani și canadieni, însă cei mai mulți dintre cetățenii celor două țări nord-americane nu au încredere în fiabilitatea acestor instrumente de informare online, potrivit unui sondaj publicat marți, relatează AFP.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Aproximativ jumătate dintre canadieni (52%) și dintre americani (48%) afirmă că își obțin informațiile zilnice de pe rețele de socializare precum Facebook, Instagram și Twitter, potrivit unui sondaj realizat la sfârșitul lunii martie de Maru/Matchbox și comandat de Fundația pentru jurnalism canadian, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI FOTO Twitter a șters o postare a Președintelui Statelor Unite pentru încălcarea drepturilor de autorTotuși, mai puțin de jumătate dintre canadieni (32%) și americani (43%) spun că au încredere în rețelele de socializare ca sursă de informații, considerându-le cele mai puțin fiabile dintre toate modalitățile de informare.
În pofida popularității rețelelor de socializare ca sursă de informare, "oamenii au mai puțină încredere în ceea ce găsesc acolo", a comentat Sara Cappe, specialistă la institutul Maru/Matchbox, într-un comunicat publicat la Toronto.