Pentru că nu în puține cazuri inginerii din service-uri au profitat de accesul la telefoanele utilizatorilor care nu s-au îngrijit suficient de propriile date personale și au existat cazuri de încălcare gravă a intimității și chiar șantaj, Samsung a creat un mod special de protejare a informațiilor personale exact pentru situațiile în care telefoanele ajung în service.
Producătorul coreean a creat pentru smartphone-urile proprii o funcție ce poate fi folosită atunci când un smartphone este trimis în service pentru reparații, funcție ce încearcă să blocheze accesul inginerilor la unele din datele personale.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Numită Repair Mode, noua facilitate există în secțiunea “Battery and Device Care” din cadrul meniului Settings și așteaptă să fie activată înainte de trimiterea la reparații a telefonului.
Când este activată, această funcție duce la restartarea telefonului și pornirea acestuia într-un mod în care conturile, fotografiile și mesajele vor fi ascunse. Teoretic, astfel ar trebui să fie protejate atât datele stocate pe telefon, cât și cele ce țin de conturile online.
Repair Mode a fost lansat în Coreea de Sud, unde este disponibil pentru smartphone-urile pe care Samsung le-a vândut aici. Rămâne de văzut dacă sau când noua facilitate va fi lansată și în alte regiuni.