Ponderea autovehiculelor proprietate personală va coborî la 29% la nivelul anului 2028, de la 46% în 2018, pe fondul dezvoltării serviciilor de transport la cerere, a căror cotă va urca de 7 ori, la 28%, a declarat directorul de operațiuni al Bolt România, Cristian Sălceanu.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
"Pe de altă parte, ponderea transportului public se va reduce la 43% în 2028, de la 50% în 2018. În următorii 10 ani, oamenii își vor schimba comportamentul de consum, vor apela la mașini autonome, biciclete electrice, scutere, vor cumpăra și vor folosi în comun autoturisme sau miniautobuze", a mai spus Sălceanu.
CITEȘTE ȘI Povestea Clever: De la startup românesc, la vânzarea către Daimler și acum la transformarea în FREE NOW, cea mai mare platformă europeană de mobilitate urbană deținută de Daimler și BMWPotrivit datelor prezentate de reprezentatul Bolt România, aplicațiile de ride sharing permit unui număr de aproximativ 20.000 de șoferi să muncească într-un mediu legal și transparent și generează oportunități pentru venituri adiționale pentru categorii cu risc mare de sărăcie și excludere (21-25 ani).
"Această industrie generează beneficii economice de peste un miliard de lei", a mai spus Sălceanu.
El a amintit că în București timpul suplimentar petrecut în trafic din cauza congestiilor este de 50% și că există cel puțin două mașini la fiecare loc de parcare în orașele mari.
"Spre exemplu, în Iași există un loc de parcare la 11,2 mașini", a mai spus reprezentantul Bolt România.