Spotify a cumpărat Podz, o platformă de podcast discovery, care folosește învățarea mecanică pentru promovarea conținutului.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Podz facilitează realizarea unor clipuri de un minut, care pot fi folosite pentru promovarea podcast-urilor – facilitate necesară mai ales în cazul conținutului disponibil doar pe baza unui abonament, arată TechCrunch.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!
Compania Spotify are avantajul de a fi deja identificată pe piață drept o platformă audio, prin intermediul muzicii și, mai recent, al podcast-urilor sale, fapt ce o recomandă drept o destinație firească pentru mulți internauți.