Telekom Romania deschide la Brăila un centru de servicii externalizate de tip call center, furnizând servicii de contact center, ce includ vânzări și telemarketing, servicii de back office, customer service și retenție clienți.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Sediul de la Brăila este al șaselea centru în care Telekom Romania furnizează servicii de tip call center externalizate, compania operând alte cinci astfel de centre: trei în București și câte 1 în Bacău și Craiova, cu un total de peste 500 de angajați.
CITEȘTE ȘI Vulnerabilitate descoperită în WhatsApp, ce permite un control al hackerilor asupra aplicației de pe telefonul victimeiTelekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.