Telekom Romania deschide cel de-al șaselea centru de servicii externalizate de tip call center

Telekom Romania deschide cel de-al șaselea centru de servicii externalizate de tip call center
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 oct 2018

Telekom Romania deschide la Brăila un centru de servicii externalizate de tip call center, furnizând servicii de contact center, ce includ vânzări și telemarketing, servicii de back office, customer service și retenție clienți.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Sediul de la Brăila este al șaselea centru în care Telekom Romania furnizează servicii de tip call center externalizate, compania operând alte cinci astfel de centre: trei în București și câte 1 în Bacău și Craiova, cu un total de peste 500 de angajați.

Vulnerabilitate descoperită în WhatsApp, ce permite un control al hackerilor asupra aplicației de pe telefonul victimei CITEȘTE ȘI Vulnerabilitate descoperită în WhatsApp, ce permite un control al hackerilor asupra aplicației de pe telefonul victimei

Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom romania
call center
braila