Gigantul american Twitter a înregistrat în al doilea trimestru un beneficiu net și o cifră de afaceri mai bune decât era prevăzut conform analizelor, cu 206 milioane de utilizatori activi, scrie Le Figaro.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
După anunț, piața a reacționat pozitiv, înregistrând 4,64% dintre schimburile electronice ulterioare la închiderea Wall Street.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemieNumărul zilnic de utilizatori așa-numiți "generabili", adică cei care sunt expuși reclamelor pe platformă, a crescut cu 7 milioane de la un trimestru la altul, atingând 206 milioane la sfârșitul lui iunie, când piața conta pe 205,9 milioane, scrie News.ro.
Adesea criticată pentru tonul anumitor schimburi și circulația comentariilor care instigă la ură, Twitter spune că și-a îmbunătățit capacitatea de a depista mesaje cu un limbaj puternic.
CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanaleDe asemenea, Twitter a înregistrat o creștere puternică a veniturilor din publicitate, cu 17% față de trimestrul anterior și aproape s-a dublat față de aceeași perioadă a anului trecut (+ 87%), până la 1,05 miliarde de dolari.
CITEȘTE ȘI Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021În total, veniturile au ajuns la 1,19 miliarde de dolari, față de 1,06 preconizate, în timp ce venitul net pe acțiune a ajuns la 8 cenți, față de 7 așteptat de piață.