Twitter a început să testeze noile abonamente Blue

Twitter a început să testeze noile abonamente Blue
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 6 nov 2022

La doar câteva zile după ce Elon Musk a vorbit despre schimbările pe care abonamentul Blue le va suferi, acesta poate fi deja testat de unii dintre utilizatorii platformei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

O parte dintre utilizatorii Twitter au fost întâmpinați în ultimele ore cu notificări care le oferă posibilitatea testării abonamentului Twitter Blue în noul format, care costă 8 dolari, cu 3 dolari mai scump decât anterior.

În noul format, Twitter Blue include checkmark-ul disponibil până acum gratuit pentru personalități. Din câte se pare, checkmark-urile acordate anterior vor dispărea, ceea ce a stârnit deja mânia unora dintre vedete.

Musk: Twitter a înregistrat ”o scădere masivă a veniturilor” din cauza agențiilor de publicitate care au întrerupt cheltuielile pe platforma de socializare CITEȘTE ȘI Musk: Twitter a înregistrat ”o scădere masivă a veniturilor” din cauza agențiilor de publicitate care au întrerupt cheltuielile pe platforma de socializare

Totodată, noul Twitter Blue le promite abonaților că vor vedea mai puține reclame, dar că acestea vor fi mai relevante.

Abonații vor mai beneficia de prioritate la afișarea postărilor în căutări, a replicilor și a mențiunilor. Elon Musk spune că în acest fel se va scădea și vizibilitatea spam-ului.

În fine, abonamentul care, deocamdată, este disponibil doar în câteva țări, va permite postarea unor fișiere video mai lungi.

Twitter a confirmat că publică în timp real modificările pe care inginerii companiei le aduc abonamentului și că, din această cauză, unii dintre utilizatorii platformei au deja acces la noua formă de Twitter Blue.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
abonament
twitter blue