Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 1,2% în trimestrul încheiat la 30 iunie

Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 1,2% în trimestrul încheiat la 30 iunie
Profit.ro
Profit.ro
scris 24 iul 2020

Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 1,2% în trimestrul încheiat la 30 iunie, la 189,7 milioane de euro, în comparație cu perioada similară a anului trecut, potrivit rezultatelor raportate vineri de Vodafone Group Plc.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Vodafone România continuă să înregistreze performanțe bune, în ciuda contextului dificil. Veniturile din servicii se află la valoarea de 189,7 milioane de euro și continuă să fie stabile pe evoluția trimestrială. În comparație cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii raportate au înregistrat o scădere de 1,2%”, a anunțat compania, citată de news.ro.

Baza de clienți a Vodafone România a atins valoarea de 10,8 milioane de clienți la 30 iunie 2020. Valoarea ARPU mobil a fost de 5 euro în trimestrul încheiat la 30 iunie 2020.

FOTO Lenovo lansează primul smartphone de gaming sub brandul Legion CITEȘTE ȘI FOTO Lenovo lansează primul smartphone de gaming sub brandul Legion

”Ultimele luni au venit cu provocări mari și numeroase pentru oameni, companii și pentru alți actori sociali și economici din cadrul societății noastre digitale. La Vodafone, am luat măsuri rapide pentru a ne asigura că propria afacere continuă să funcționeze la capacitate maximă în aceste condiții noi și excepționale pentru a putea fi în măsură să sprijinim societatea, deoarece serviciile de comunicație fixă și mobilă s-au dovedit, încă o dată, că sunt infrastructuri vitale. Obiectivul nostru principal a fost să ne protejăm angajații și să dezvoltăm soluții fiabile de comunicare pentru toți clienții noștri ca aceștia să-și poată continua viețile personale și profesionale. Ne-am angajat să ne păstrăm principalele obiective pentru a putea continua să menținem toți clienții conectați și să le asigurăm toate serviciile de comunicare de care aveau nevoie pentru a lucra, pentru a studia, pentru a rămâne conectați cu familia și prietenii și pentru a avea acces la servicii medicale și de urgență”, afirmă Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Împreună cu Fundația Vodafone România, compania a lansat aplicația digitală BrightSky menită să ofere sprijin victimelor violenței domestice. În plus, în cadrul platformei digitale ”Împreună mai puternici”, consumatorii au putut descoperi spectacole de muzică, piese de teatru, clase de sport și cursuri pentru dezvoltare personală și profesională.

”În opinia mea, situația actuală este o oportunitate pentru toată lumea, de la companii, la autorități și alți actori socio-economici, de a îmbunătăți infrastructura digitală a țării, de a reduce decalajele dintre diferite sectoare și zone ale României și de a accelera digitalizarea în beneficiul societății și pentru un viitor mai rezistent și mai durabil. Cu toții trăim în acest nou context de piață și trebuie să acționăm împreună cu determinare pentru a stabili o agendă digitală mai cuprinzătoare și mai ambițioasă pentru România”, a adăugat ea.

FOTO Samsung lansează Galaxy Z Flip 5G CITEȘTE ȘI FOTO Samsung lansează Galaxy Z Flip 5G

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume.

Vodafone Group are operațiuni mobile și fixe în 22 de țări și 48 de rețele mobile partenere.  La 31 martie 2020, Vodafone Group avea peste 300 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix și peste 22 milioane de clienți ai serviciilor TV.

viewscnt
Afla mai multe despre
vodafone
venituri