Waze lansează o platformă prin care companiile își pot face reclamă în cadrul aplicației

Waze lansează o platformă prin care companiile își pot face reclamă în cadrul aplicației
scris 29 mar 2018

Platforma de advertising Waze Local este acum lansată oficial, orice companie putând cumpăra reclamă.

De ce este important: Firme precum restaurante sau cafenele pot atrage șoferii care folosesc aplicația Waze prin reclame cu caracter local afișate în cadrul acesteia.

Reclamele cumpărate de companii vor fi afișate în funcție de locul în care se află utilizatorii. Aceștia nu vor vedea reclame de la un magazin aflat la 100 de kilometri distanță, ci de la unul care se află în apropiere chiar pe rută sau în imediata apropiere a rutei urmate.

Vor exista trei tipuri de reclame în Waze: Branded Pins, Promoted Search și Zero-Speed Takeover.

Facebook a început să favorizeze știrile locale la nivelul întregii rețele CITEȘTE ȘI Facebook a început să favorizeze știrile locale la nivelul întregii rețele

Branded Pins sunt mici panouri care apar pe ecran atunci când mașina se apropie de firma care a cumpărat reclama. Waze va afișa cel mult trei astfel de reclame în același timp.

Promoted Search, ca și în Google, duce la afișarea cu prioritate a reclamei în pagina de rezultate afișată la căutările utilizatorilor, iar Zero-Speed Takeover este o reclamă care acoperă un procent însemnat din ecran, dar care este afișată doar când mașina stă pe loc (de exemplu, la semafor).

Waze lansează o platformă prin care companiile își pot face reclamă în cadrul aplicației

Cumpărarea reclamelor se va face pe bază de CPM (cost la mia de afișări), iar cele mai mici campanii de promovare pe Waze pot costa de la 2 dolari pe zi.

Cei de la Waze spun că reclamele în cadrul aplicației pot îndeplini două roluri. În primul rând pot direcționa utilizatorii la business-urile respective. În al doilea rând, chiar dacă aceștia nu opresc, reclamele ajută la creșterea vizibilității brandului.

Piața centrelor de date crește semnificativ în România. Mai multe proiecte investiționale sunt în derulare în București și Cluj-Napoca CITEȘTE ȘI Piața centrelor de date crește semnificativ în România. Mai multe proiecte investiționale sunt în derulare în București și Cluj-Napoca

Serviciul Waze Local se află în teste încă din 2016, perioadă în care un număr limitat de companii au cumpărat și afișat deja reclame. Astfel, pentru utilizatori reclamele nu vor constitui o noutate, dar vor vedea semnificativ mai multe începând de astăzi.

Conform Waze, în perioada testării firmele care au cumpărat reclamă s-au bucurat în medie de un număr de clienți mai mare cu 20%.

viewscnt
Afla mai multe despre
waze
reclame