WhatsApp testează un nou instrument pentru monetizarea serviciului

WhatsApp testează un nou instrument pentru monetizarea serviciului
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 20 sep 2021

Cea mai nouă soluție Facebook pentru a face bani de pe urma WhatsApp, fără a încălca prea mult intimitatea utilizatorilor, este un director de companii, unde utilizatorii să descopere magazine și firme de unde să cumpere produse.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

WhatsApp continuă strategia de monetizare prin shopping a produsului, cu un director de companii, pe care-l testează în prezent doar în Sao Paulo, Brazilia.

Conform executivilor Facebook, directorul de companii ar putea deveni principalul instrument de comerț din cadrul WhatsApp și, totodată, principalul mijloc de monetizare a celei mai populare aplicații de chat.

Instagram lucrează la o listă de Favoriți, care să aibă prioritate în newsfeed CITEȘTE ȘI Instagram lucrează la o listă de Favoriți, care să aibă prioritate în newsfeed

Directorul de companii din WhatsApp va lista un mare număr de magazine și firme. Utilizatorii îl vor accesa pentru a găsi un brand sau un anumit produs pe care doresc să-l achiziționeze.

În faza actuală, vor fi găzduite mai multe mii de companii din Sao Paulo, organizate pe categorii precum produse alimentare, îmbrăcăminte sau servicii locale. După Brazilia, testul ar putea fi extins în Indonezia și India.

Comerțul electronic este mijlocul de monetizare ales de Facebook pentru WhatsApp, ca alternativă la reclame. Compania americană, însă, nu exclude posibilitatea afișării de reclame și în WhatsApp.

viewscnt
Afla mai multe despre
whatsapp
facebook
firme