Cei patru producători chinezi au format o alianță care are ca scop să încurajeze dezvoltatorii din afara Chinei să-și posteze produsele în cadrul propriilor magazine de aplicații.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Indisponibilitatea în China a magazinului oficial de aplicații pentru Android, Google Play, reprezintă o oportunitate pentru producătorii chinezi, care își propun să profite mai bine de pe seama ei unindu-și eforturile.
Astfel, Xiaomi, Huawei, Oppo și Vivo au creat ceea ce ei numesc Global Developer Service Alliance. Scopul este crearea unei platforme prin care dezvoltatorii din afara Chinei să-și poată publica aplicațiile și jocurile în magazinele membrilor alianței.
Lansarea platformei a fost inițial programată pentru luna martie. Evoluția coronavirusului ar putea întârzia, însă, acest plan.
Cei patru producători chinezi dețin împreună 40% din piața de smartphone-uri, conform datelor pentru ultimul trimestru al anului trecut.
Oppo și Vivo sunt amândoi deținuți de compania chineză, BBK Electronics.
Magazinele de aplicații, precum Google Play și App Store, percep dezvoltatorilor un procent de 30% din venituri.
O astfel de sursă de venit ar fi mai mult decât binevenită pentru producătorii chinezi, care preferă să vândă telefoanele cu o marjă mică de profit, pentru a se bate cu giganți precum Samsung și Apple.