Zoom - Dragostea necondiționată pentru utilizatori a luat sfârșit

Zoom - Dragostea necondiționată pentru utilizatori a luat sfârșit
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 3 nov 2021

Dragostea necondiționată a Zoom pentru utilizatori a luat sfârșit, serviciul de comunicare video fiind pe punctul de a începe să le afișeze acestora reclame.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Zoom va afișa reclame utilizatorilor care folosesc versiunea gratuită a serviciului, derulând deja, în anumite țări, un test în acest sens.

Compania nu spune exact în ce țări vor începe să fie văzute reclamele, însă spune că, pentru început, acestea vor apărea în pagina web afișată după încheierea apelului.

Cum atragi clienți prin intermediul platformelor de socializare CITEȘTE ȘI Cum atragi clienți prin intermediul platformelor de socializare

Chiar dacă, deocamdată, este vorba de o singură reclamă, care nu deranjează prea tare, anunțul marchează o schimbare în strategia de monetizare a Zoom, dar nu una care să surprindă.

Până acum, diferențele dintre versiunea plătită și cea gratuită a aplicației veneau din limitări de funcționalitate, utilizatorii care plătesc având la dispoziție mai multe funcții decât cei care folosesc gratuit aplicația.

Previn sau mă tratez doar când am nevoie? Abonamentele medicale înclină și mai mult balanța spre prevenție în calculul de costuri, efort și beneficii CITEȘTE ȘI Previn sau mă tratez doar când am nevoie? Abonamentele medicale înclină și mai mult balanța spre prevenție în calculul de costuri, efort și beneficii

Cea mai importantă limitare este cea care privește durata apelurilor video de grup. În cazul utilizatorilor care nu plătesc, conferințele nu pot depăși 40 de minute. Deși suficientă pentru majoritatea utilizatorilor, nu există nicio garanție că această durată nu va fi redusă pe viitor, pentru a forța utilizatorii să plătească.

Același lucru poate fi spus și despre reclame - nu este exclus ca, la un anumit moment, Zoom să întrerupă comunicarea video pentru o reclamă sau două, după agresivul model folosit de YouTube.

Zoom promite că nu va folosi ceea ce află despre utilizatori din cadrul conferințelor video la care participă aceștia pentru a-i targeta cu reclame.

viewscnt
Afla mai multe despre
zoom
reclame