Afacerile Geze România au urcat cu 21%, până la 3 milioane de euro

Afacerile Geze România au urcat cu 21%, până la 3 milioane de euro

Vlad Stanislav, managing director Geze România

Cristina Dobreanu
Cristina Dobreanu
scris 27 iul 2016

Geze România, subsidiara locală a producătorului german de sisteme premium de acționare a ușilor, a ferestrelor și a tehnologiei de siguranță, a încheiat anul financiar trecut (aferent perioadei iulie 2015-iunie 2016) cu afaceri de 3 milioane de euro, cu 21% mai mult față de valoarea înregistrată în perioada precedentă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

„Anul financiar 2015-2016 s-a bazat pe dezvoltarea proiectelor din segmentul clădirilor de birouri, a rețelelor de hypermarketuri, ansamblurilor comerciale și centrelor medicale private, dar și pe modernizarea proiectelor existente. Cu toate acestea, rezultatele obținute se datorează în special pieței sistemelor de evacuare a fumului și gazelor fierbinți, gama produselor de desfumare Geze atingând o dublare a volumelor comparativ cu anul financiar 2014-2015”, a declarat Vlad Stanislav, managing director al Geze România.

Pentru noul an financiar, început la 1 iulie 2016, compania mizează pe o creștere temperată a vânzărilor, de 8-10%, această majorare fiind bazată atât pe proiectele aflate în derulare, precum și pe dinamica pieței.

O mare parte din vânzările companiei în acest an financiar au fost susținute de segmentele retail și office, Geze echipând numeroase centre comerciale, hypermarketuri, precum și clădiri și parcuri de birouri din întreaga țară.

Șeful Geze România: Simțim o revenire a pieței de construcții pentru 2016 CITEȘTE ȘI Șeful Geze România: Simțim o revenire a pieței de construcții pentru 2016

În cadrul businessului, o creștere mai pronunțată a înregistrat-o segmentul de servicii after-sales. Astfel, în ultimul an, divizia de service și mentenanță a companiei și-a îmbunătățit rezultatele cu aproximativ 30%.

De altfel, compania va continua investițiile în divizia de after-sales și, anul acesta, va lansa un portal software online dedicat clienților, prin intermediul căruia aceștia pot verifica în timp real statusul echipamentelor aflate în mentenanță, dar și detalii legate de costurile de întreținere.

Portofoliul Geze include proiecte precum City Park Constanța, Gara Herăstrău, United Business Center (UBC), Romexpo, lanțurile de magazine Profi și Penny Market, Clădirea Hermes și Electronica Office Park (Metroffice). Printre proiectele aflate în desfășurare se regăsesc Park Lake Plaza, Veranda Mall sau Globalworth Campus.

viewscnt
Afla mai multe despre
geze romania
sisteme de actionare a usilor
vlad stanislav