ParkLake a ajuns la un grad de ocupare de 94% cu șapte luni înainte de deschidere

ParkLake a ajuns la un grad de ocupare de 94% cu șapte luni înainte de deschidere
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 mar 2016

Centrul comercial ParkLake, dezvoltat de compania portugheză Sonae Sierra și de investitorul irlandez Caelum Development în Cartierul Titan din București, a ajuns la un grad de ocupare de 94% cu șapte luni înainte de deschiderea programată în luna septembrie.  Deschiderea a fost devansată, planurile anterioare ale dezvoltatorilor vizând lansarea în această primăvară.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

"Noii chiriași variază de la îmbrăcăminte, echipamente sportive și jucării, la furnizori de servicii de sport și fitness. Contractele semnate recent includ Hervis Sports, magazinul de echipamente și articole de îmbrăcăminte de sport, care oferă peste 40 de branduri de echipamente sportive, de la brandurile proprii, la renumite branduri internaționale, World Class, centrul de wellness, precum și Play Park și IPB", se arată într-un  comunicat al dezvoltatorilor.

Play Park este un nume nou pe piața românească

Pe lângă contractele recente, ParkLake a semnat deja contracte cu retaileri de marcă, cum ar fi Forever21, Debenhams și LPP Group (cu toate cele 5 branduri – Reserved, Mohito, Sin Say, House și Cropp), H&M și brandurile din grupul Inditex (Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Zara, Pull & Bear, Oysho) și Koton. Alte branduri includ Claire’s, Springfield, Lee Cooper, KVL și TimeOut. Pe lângă acestea, chiriași ca Geox, Il Passo, Aldo, Piazza Italia, CCC, Swarovski, Splend’or, B&B vor veni cu oferta lor de încălțăminte, genți, bijuterii și accesorii. Yves Rocher, Kendra, Douglas, Sephora și alte branduri de cosmetice vor completa oferta.

Amplasat în Sectorul 3 din București, ParkLake reprezintă o investiție de 180 milioane euro. 

Sonae Sierra este prezentă în 11 țări de pe 3 continente, respectiv Portugalia, Algeria, Brazilia, Columbia, Germania, Grecia, Italia, Maroc, România, Spania și Turcia, dar este prezentă și în alte zone geografice prin servicii profesionale. Sonae Sierra deține 45 de centre comerciale cu o valoare de piață de peste 6 miliarde de euro. În prezent, Sonae Sierra are 7 proiecte în dezvoltare, inclusiv 3 pentru clienți și alte 4 noi proiecte pe rol.

Caelum Development este o companie specializată în investiții și dezvoltare imobiliară, deținută de un grup privat de investitori irlandezi cu peste 10 ani experiență pe piața europeană de Real Estate. Având sediul central în Varșovia, Grupul Caelum are un portofoliu de 36 de proiecte în Europa și include 21 de centre de retail cu o suprafață brută de 200 000 metri pătrați.

Ambele companii sunt la primul proiect dezvoltat în România.

viewscnt
Afla mai multe despre
parklake
chiriasi
sonae sierra