Business-ul DPD România a crescut cu aproape 35% în primul semestru: Suntem în grafic; mai precis, un pic peste; ne pregătim pentru valul 4 al pandemiei

Business-ul DPD România a crescut cu aproape 35% în primul semestru: Suntem în grafic; mai precis, un pic peste; ne pregătim pentru valul 4 al pandemiei
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 29 iul 2021

Compania de curierat DPD a avut în România, în primul semestru, o creștere a business-ului de 34% și menține targetul pentru întregul an 2021 la +20%. Piața de profil continuă să crească, fiind susținută de dezvoltarea comerțului electronic și revenirea bruscă a segmentului business to business.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

“Pentru DPD România, anul 2021 nu a adus, deocamdată, surprize. Ne aflăm în grafic. Mai precis, un pic peste. (...) Ne confruntăm însă cu perpetuarea lipsei de predictibilitate a pieței și urmărim cu atenție ce se va întâmpla în contextul tot mai probabilei apariții a celui de-al patrulea val al pandemiei de Covid-19”, a declarat pentru Profit.ro Elena Andrei, Business Development & Marketing Manager DPD România.

Creșterea DPD este susținută de investiții în logistică - tehnologie și echipamente pentru depozite și curieri – și activitatea de cercetare și inovație, unde unul dintre obiective este ca toți clienții companiei, indiferent de locul în care se află, să poată plăti cu cardul la curier.

Totodată, compania va extinde până la finele anului, la nivel național, un serviciu lansat recent în București care permite clienților să afle intervalul orar de 60 de minute în care va ajunge curierul.

Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

Piața de curierat este unul dintre domeniile în care pandemia COVID a avut efecte pozitive, înregistrând anul trecut un nivel record. Pentru 2021, estimările indică o nouă creștere, de cel puțin 15%.

Afacerile DPD au avut anul trecut un plus de 40% și au ajuns la peste 50 de milioane de euro, cu recorduri atât în perioada de lockdown, cât și ulterior.

Compania anunța în februarie că are pentru 2021 un buget de investiții de peste 2 milioane de euro, că va moderniza toate depozitele companiei și că își va extinde parcul de mașini, urmând să cumpere și vehicule electrice.

Compania face parte din dpdGroup, rețeaua de livrare colete a GeoPost, controlată de grupul francez La Poste. GeoPost a intrat pe piața românească în 2008 prin preluarea curierului local Pegasus, care a ulterior a devenit DPD România.

viewscnt
Afla mai multe despre
dpd
rezultate