Două noi magazine în Fashion House Outlet Centre Militari

Două noi magazine în Fashion House Outlet Centre Militari
scris 28 sep 2021

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că Hugo Boss și Nike deschid magazine în Fashion House Outlet Centre Militari, pe o suprafață de peste 900 de metri pătrați.

Magazinele celor două branduri își vor deschide porțile în noiembrie.

Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie.

Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI

Spațiul total disponibil în Fashion House Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine, cu branduri internaționale și locale.

Un nou studiu IRES identifică factorii-cheie pentru trecerea consumatorilor români de la fumat la produse cu risc redus CITEȘTE ȘI Un nou studiu IRES identifică factorii-cheie pentru trecerea consumatorilor români de la fumat la produse cu risc redus

Grupul Fashion Hpuse și-a extins recent operațiunile în România prin deschiderea celui de-al doilea outlet în partea de est a Capitalei, un proiect în valoare de 25 de milioane de euro, care se întinde pe 12.000 metri pătrați. 

Fashion House Group este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outleturi din ECE și Rusia, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet.

Era predictibil falimentul City Insurance? CITEȘTE ȘI Era predictibil falimentul City Insurance?

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șapte centre outlet Fashion House de succes în Polonia, România și Rusia. Primul centru outlet s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți, în patru unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 70.000 mp.

Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
fashion house
hugo boss
nike