Retailerul Kaufland România lansează un card prin care clienții vor avea acces la promoții și alte beneficii, operațiune prezentată ca o premieră internațională.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Astfel, clienții vor avea acces la promoții cu reduceri, au posibilitatea de a colecta și folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food și vor avea parte de promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client.
CITEȘTE ȘI Semnal - BAT, al doilea mare producător de tutun din lume, închide un centru din Belgia și mută activitățile în România. Acuzații: “Caz tipic de dumping social. Își mută activitățile într-o țară cu costuri mai mici”Kaufland a intrat pe piața din România din 2005 și este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de retail Lidl, și se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în șapte țări.
În luna noiembrie din 2018, Mega Image a început să distribuie clienților carduri de fidelitate.