eMAG pregătește o nouă investiție, pe care o avansează ca urmând să furnizeze "o experiență memorabilă"

eMAG pregătește o nouă investiție, pe care o avansează ca urmând să furnizeze "o experiență memorabilă"
Thomas Dincă
Thomas Dincă
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 10 sep 2018

Retailerul eMAG a închis punctul de livrare din complexul comercial Băneasa Shopping și pregătește pentru 15 septembrie redeschiderea acestuia sub forma unui showroom, avansându-l ca "posibil cel mai mare showroom din rețea".

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Reprezentanții eMag au confirmat pentru Profit.ro pregătirea noului showroom.

Urmărește-ne și pe Google News

La rândul lor, clienții sunt anunțați că ar urma să aibă "o experiență memorabilă."

Evenimente
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
FOTO Confirmare: Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în România CITEȘTE ȘI FOTO Confirmare: Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în România

În toamna anului trecut, eMAG, cel mai mare retailer local online a deschis la Timișoara cel mai mare showroom din afara Bucureștiului, de aproape 900 de metri pătrați.

eMAG a deschis primul showroom în 2008, în București, în cadrul Grant Shopping Center din cartierul Crângași. În prezent, eMAG are câte două showroom-uri proprii în Capitală și în Timișoara și câte un showroom în orașele Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești și Sibiu. eMAG mai are două puncte de livrare proprii, în Băneasa și Pitești.

 

Pentru 2018, compania a anunțat că va investi circa 120 milioane de euro, dintre care 65 milioane de euro în noul centru logistic, de 120.000 metri pătrați, care va fi deschis în luna decembrie.

În 2017, compania a investit 63 milioane de euro, dintre care 2 milioane de euro în programele de dezvoltare a angajaților, 10 milioane de euro în automatizări logistice, 27 milioane de euro în dezvoltarea tehnologică (platforma de marketplace, aplicația de mobil) și 24 milioane de euro în dezvoltarea internațională (compania operând în Bulgaria, Ungaria și Polonia).

Numărul total de clienți înregistrat de eMAG, până în 2017, a fost de circa 7,6 milioane de clienți, dintre care 4,2 milioane de clienți în România, aproape 1 milion de clienți în Bulgaria, 1 milion de clienți în Polonia și 1,4 milioane de clienți în Ungaria.

Euro Pool System, parte a unuia dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice pentru ambalaje în industria alimentară din Europa, a intrat pe piața locală CITEȘTE ȘI Euro Pool System, parte a unuia dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice pentru ambalaje în industria alimentară din Europa, a intrat pe piața locală

Anul trecut, compania a avut aproximativ 1,7 milioane de clienți noi, dintre care 800.000 în România, iar numărul aplicațiilor eMAG instalate a fost de aproximativ 1,2 milioane. În prezent, pe platforma marketplace există 3,2 milioane de produse.

În 2017, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,58 miliarde lei, în creștere cu 28% față de anul precedent, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în creștere cu 30% față de anul trecut.

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.

Grupul eMAG cuprinde companiile eMAG, Conversion Marketing, PC Garage, Depanero și  Fashion Days.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
marketplace
iulian stanciu
retail