Eforturile Coca-Cola de a obține statut de marcă înregistrată pentru sticlele folosite de companie au eșuat, un tribunal european respingând o reclamație făcută de producătorul american de băuturi răcoritoare împotriva autorității UE pentru mărci, relatează DPA.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Coca Cola a depus cerere în 2011 pentru ca designul sticlelor din plastic, sticlă și metal ale companiei să fie înregistrat în Uniunea Europeană, argumentând că forma acestora este „o evoluție naturală” a sticlelor băuturilor companiei, potrivit unui comunicat al Curții Generale a UE, scrie News.ro
Biroul pentru Armonizare a Pieței Interne (OHIM) a decis că forma sticlelor „nu are niciun element caracteristic” care să justifice o marcă.
Curtea Generală a UE a susținut decizia OHIM, afirmând că sticla de Coca-Cola „nu posedă vreo caracteristică distinctă față de alte sticle de pe piață”, se arată în comunicat.
Decizia poate fi contestată la Curtea Europeană de Justiție.