Bringo și Carrefour România lansează o nouă funcție: colectarea ambalajelor cu garanție din Sistemul Garanție - Returnare la comenzile plasate din hipermarketurile Carrefour.
Această nouă funcție le permite utilizatorilor să returneze sticlele și dozele pentru reciclare în următorul sistem: clienții oferă ambalajele goale direct livratorului, la următoarea comandă. Astfel, nu mai este necesar să ajungă la magazin pentru a face parte din Hora Reciclării, ci predau ambalajele cu garanție shopperului personal Bringo.
Serviciul este disponibil exclusiv pentru comenzile plasate din Carrefour hipermarket, cu excepția orașelor Bacău, Reșița și Mangalia.
Sistemul introdus
1. Selectare Ambalaje: Înainte de a plasa comanda, trebuie selectat în aplicația Bringo numărul de ambalaje cu garanție pe care dorești să le returnezi (maximum 20 de ambalaje).
CITEȘTE ȘI H&M elimină utilizarea de puf și pene2. Pregătire: Ambalajele trebuie strânse într-o sacoșă sau sac, consumatorii trebuie doar sa împartă ambalajele în două categorii: plastic și metal/ sticlă.
3. Predare Ambalaje: La livrarea comenzii, personal shopperul Bringo va prelua ambalajele pentru returnare.
4. Recuperare Garanție: După preluarea ambalajelor, garanția va fi returnată sub forma unui voucher în contul Bringo.
5. Utilizare Voucher: Voucherul poate fi folosit la următoarele comenzi prin Bringo din Carrefour, având o valabilitate de 12 luni.
Platforma Bringo este aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă, preluată în 2017 de grupul francez de retail Carrefour, tranzacție anunțată în premieră de Profit.ro.
CITEȘTE ȘI Altex - afaceri record, profit în scădereProfit.ro a anunțat, în luna mai 2020, că un pachet de acțiuni reprezentând 10% din capitalul social al platformei Bringo a fost transferat pentru 5,75 milioane de lei. La acest preț, prin extrapolare, Bringo Magazin SRL, care operează platforma, are o valoare de 57,5 milioane de lei (11,9 milioane de euro).
Acțiunile au fost cumpărate de la Ascend Netsolutions de către Allib Rom, societate a grupului francez Carrefour, care a ajuns astfel la o cotă de 80%.
Platforma a fost lansată în toamna 2016 de către Beta Software Management (21% din titluri), firmă care a creat programul software pentru ca aplicația să poată funcționa pe smartphone și/sau tabletă și/sau computer, și Ascend Netsolutions (49%), care a mai creat aplicațiile Star Taxi (pentru comenzi taxi online) și Oliviera (pentru comenzi online de la diferite restaurante din București), ultima preluată de platforma Takeaway.com.
Imediat după lansare, aplicația a intrat în Apple Store și Google Play.
CITEȘTE ȘI Tranzacție surpriză - Retailer român cumpărat de un fond de investiții, ex-acționar MedLife, cu sprijinul grupului ACP, care s-a implicat în afaceri ca Euroins, Amethyst și CarpatinaAl treilea fondator al Bringo a fost Allib Rom SRL, administrată de Jean-Baptiste Dernoncourt, fost general manager al Carrefour România, cu 30% din acțiuni.
În 2017, cum a anunțat atunci în premieră Profit.ro, Allib Rom a decis să cumpere întreaga participație a Beta Software și a ajuns să dețină 51% din Bringo, alături de Ascend Netsolution (cu 49%), Carrefour preluând astfel controlul asupra platformei. Ulterior, Allib Rom și-a majorat participatia la 70%, prin preluarea unui pachet de acțiuni de 19% cu 200.000 euro, conform unei decizii a acționarilor din iulie 2018, potrivit datelor termene.ro.