FOTO Război între Starbucks și 5 To Go pe fațadele blocurilor

FOTO Război între Starbucks și 5 To Go pe fațadele blocurilor
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 20 mar 2019

Lanțul de cafenele Starbucks și rețeaua de cafenele 5 To Go, fondată de Radu Savopol și Lucian Bădilă, se șicanează de la distanță, prin intermediul unor reclame stradale, pentru prețul cu care vând cafeaua, lupta fiind dusă pe fațadele blocurilor din București.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Sub reclama gigantului Starbucks, lanțul românesc a contracarat cu un mesaj propriu de marketing rapid.

Sursa foto:facebook/lucian bădila

Sursa foto:facebook/lucian bădila

 

VIDEO&FOTO O companie chineză lansează primul smartphone pliabil din lume CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO O companie chineză lansează primul smartphone pliabil din lume

Anul trecut, Starbucks a marcat al 11-lea an pe piața din România, unde deține 45 de cafenele în 9 orașe. Starbucks România operează prin dezvoltatorul internațional de restaurante AmRest.

Starbucks a intrat pe piața românească în 2007, când a deschis prima cafenea în București, în Plaza România. 

La nivel global, Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de țări.

5 To Go a fost fondat în 2015, odată cu lansarea primei cafenele în apropiere de Piața Lahovari. Patru ani mai târziu, 5 To Go depășește 100 de cafenele deschise în 12 orașe din țară și devine cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Profit.ro a relatat anterior că agresiva concurență din domeniu pe piața locală a tăiat din veniturile producătorului Amigo și Doncafe, grupul israelian Strauss Coffee constatând că România este caracterizată acum de o concurență agresivă și reduceri de preț introduse de rivali, cu scopul de a crește cota de piață.

viewscnt
Afla mai multe despre
starbucks
skanska
cafenea