Grupul Calzedonia intră cu al treilea brand pe piața românească, Tezenis, și estimează vânzări totale de 7 mil. euro

Grupul Calzedonia intră cu al treilea brand pe piața românească, Tezenis, și estimează vânzări totale de 7 mil. euro
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 12 mar 2016

Compania Futura Lenjerie 2010, care deține franciza pentru brandurile italiene Calzedonia și Intimissimi, a lansat în România încă un brand de lenjerie al grupului italian Calzedonia, Tezenis, și estimează că va depăși în acest an vânzări de 7 milioane euro. Primul magazin Tezenis a fost deschis official sâmbătă în AFI Palace Cotroceni, în urma unei investiții de 300.000 – 400.000 euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Magazinul Tezenis are o suprafață de 220 metri pătrați și cuprinde colectii de lenjerie intimă, ciorapi, dar și alte articole de îmbrăcăminte la prețuri accesibile, adresându-se în special tinerilor.

“Inițial colaborarea mea cu această companie a fost pentru construcția și renovarea tuturor magazinelor din Italia și estul Europei. În 2011 colaborarea noastră s-a extins prin atribuirea master francizei pentru România, țară care îmi place foarte mult. Prin firma noastră vrem să ne extindem cu toate cele trei branduri, să deschidem magazine noi, dar fără grabă, ca să limităm riscul, și vrem să fim prezenți în toate orașele mari din România”, a declarat Benito Lapolla, administratorul Futura Lenjerie 2010.

Compania are în plan să meargă cu brandul Tezenis și în AFI Ploiești și în Brașov, unde AFI va deschide un mall în 2017.

“Eu cred că Tezenis poate face mult în România, pentru că în Bulgaria, Polonia, Grecia merge foarte bine. Românii seamănă cu italienii, le place moda, și cred că Tezenis va prinde”, mai spune Lapolla, explicând că fiind primul magazin și un brand nou este greu de estimat vânzările.

Românii cumpără mai mult și mai scump după scăderea TVA. Avon: Clienții se mută spre segmentele superioare de preț CITEȘTE ȘI Românii cumpără mai mult și mai scump după scăderea TVA. Avon: Clienții se mută spre segmentele superioare de preț

În ceea ce privește piața, el spune că sunt multe branduri de lenjerie, iar următoarele care își vor face apariția sunt cele nordice.

Futura Lenjerie 2010 deține în România 10 magazine: 6 magazine Calzedonia, 3 magazine Intimissimi si un magazin Tezenis, opt dintre ele fiind în București, unul în Constanța și unul în Timișoara.

“Vom mai deschide și Calzedonia și Intimissimi, și am vrea să aducem și alte branduri italiene, Sunt branduri care merg bine în Franța și Germania, dar trebuie să vedem care prinde în România”, a mai arătat Lapolla.

În 2014, firma a înregistrat vânzări de 6 milioane euro, iar în acest an vrea să depășească 7 milioane euro.

Grupul Calzedonia mai deține în România o fabrică de ciorapi la Arad. Pe retail, cele peste 3.600 de magazine ale grupului, din 36 de țări, sunt operate în franciză.

viewscnt
Afla mai multe despre
tezenis
magazin
investiție
fashion