Ca parte a extinderii cu o investiție de 39 de milioane de euro finalizată în acest an, grupul francez de real estate Catinvest anunță consolidarea centrului său comercial regional Electroputere Parc într-un hub pentru echipamente sportive și aduce marca Hervis pentru prima dată în Craiova.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Hervis Sports reprezintă un concept multibrand, cu 60% din produse aparținând mărcilor sport consacrate, iar 40% mărcilor proprii – Kilimanjaro, X-Fact, Denali, Benger, Seems.
CITEȘTE ȘI Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II)Compania a fost înființată în anii ’70, în Austria, fiind unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de retail de articole sportive din Europa, cu 200 de filiale internaționale.
Brandul a intrat pe piața din România în 2007, iar în prezent deține o rețea de 38 de magazine.