Ikea vinde online pe piața românească de peste 40 milioane euro net, România fiind astfel liderul grupului Ingka

Ikea vinde online pe piața românească de peste 40 milioane euro net, România fiind astfel liderul grupului Ingka

Foto Octav Ganea, Inquam Photos

Profit.ro
Profit.ro
scris 25 sep 2019

Vânzările din România ale retailerului suedez IKEA au depășit 160 de milioane de euro în anul financiar 2019 (1 septembrie 2018 - 31 august 2019), din care ponderea vânzărilor online se ridică la aproape 25%. Creșterea este de 15,2% în vânzările totale și de 35% în comerțul electronic comparativ cu anul precedent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Ponderea vânzărilor online în totalul cifrei de afaceri, de aproape 25%, plasează România pe poziția de lider în Ingka Group, proprietarul IKEA, urmată de Croația (20,1%) și Marea Britanie (18,2%).

“Suntem foarte mulțumiți de performanțele noastre în România și suntem mândri că a continuat să fie una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere. Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum și patru centre de colectare în întreaga țară, încheind anul fiscal cu un total de 1.344 de angajați, ceea ce reprezintă o creștere de 20,4% în comparație cu cel precedent. Vom continua să investim atât în oamenii noștri, cât și în formate noi, pentru a face IKEA și mai convenabilă, mai accesibilă și mai sustenabilă pentru și mai mulți oameni din România”, spune Sara Del Fabbro, Country Retail Manager IKEA SEE.

Anunț: Apa la raft se va scumpi CITEȘTE ȘI Anunț: Apa la raft se va scumpi

Circa 3,6 milioane de persoane au vizitat magazinul Băneasa, aproape 22 de milioane de vizitatori au accesat site-ul www.IKEA.ro, în timp ce peste 202.360 de comenzi au fost plasate online. Dintre cele peste 20 de milioane de produse IKEA care au ajuns în casele românilor, 62% au fost obiecte de mobilier și 38% accesorii. Familia de accesorii OFTAST și familia de mobilier LACK au fost cele mai populare, scaunul INGOLF și farfuria OFTAST fiind cele mai vândute din categoriile respective. 

viewscnt
Afla mai multe despre
ikea
e-commerce