IKEA vrea să deschidă 15 noi magazine în anul fiscal 2019, inclusiv în România

IKEA vrea să deschidă 15 noi magazine în anul fiscal 2019, inclusiv în România
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 11 oct 2018

Retailerul suedez de mobilă IKEA, cel mai mare din lume, vrea să deschidă 15 noi magazine la nivel global în anul fiscal curent, inclusiv în România, unde pregătește inaugurarea celui de-al doilea său magazin, pentru care a lansat deja campania de recrutare de personal.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În anul fiscal 2018, încheiat la 31 august, IKEA a deschis 19 magazine, ajungând la o rețea de 422 de magazine în peste 50 de țări.

Vânzările grupului suedez au crescut cu 4,5% în perioada septembrie 2017 – august 2018, până la 38,8 miliarde de euro, sprijinite inclusiv de segmentul online.

FOTO Tranzacție: Fondatorul rețelei de magazine DOMO intră pe piața restaurantelor, lângă Guvern și casa unui fost guvernator BNR CITEȘTE ȘI FOTO Tranzacție: Fondatorul rețelei de magazine DOMO intră pe piața restaurantelor, lângă Guvern și casa unui fost guvernator BNR

În vară, IKEA a lansat primele sale puncte de colectare a comenzilor online din România, la Brașov, Timișoara și Cluj-Napoca, iar până la finele anului estimează că va inaugura cel de-al doilea magazin fizic din țară, situat pe Bulevardul Theodor Pallady din București.

Profit.ro a anunțat că retailerul de mobilă va angaja aproximativ 350 de persoane pentru noul magazin din București.

În total, IKEA vrea să deschidă 15 noi magazine în anul fiscal 2019, primul dintre acestea fiind inaugurat în Bahrain luna trecută. Printre piețele vizate de planul de extindere se află și Ucraina, unde grupul intenționează să inaugureze primul său magazin, potrivit șefului diviziei pentru Europa de Sud-Est a grupului, Stefan Vanoverbeke.

Pe termen mediu, IKEA țintește intrarea pe noi piețe din America de Sud, Europa și Asia și atingerea unui portofoliu de 3 miliarde de clienți potențiali.

“Până în 2025, avem potențialul să ajungem și să interacționăm cu 3 miliarde de oameni. Vom oferi modalități noi și diferite de a cumpăra produsele IKEA - online, în locuri îndepărtate și în centrele orașelor. Vom introduce formate de magazine mai mici și vom oferi o gamă largă de servicii flexibile și accesibile”, spune Torbjörn Lööf, directorul general al holdingului Inter IKEA Group.

Policolor își mută fabrica, conducerea susține că nu vinde compania CITEȘTE ȘI Policolor își mută fabrica, conducerea susține că nu vinde compania

În anul fiscal 2018, magazinele IKEA au fost vizitate de aproape 960 milioane de oameni, iar site-urile grupului au fost accesate de 2,5 miliarde de ori.

viewscnt
Afla mai multe despre
ikea
magazine
retea
extindere
vanzari