Lensa.ro reia investițiile și intră pe piața de optică din Constanța

Lensa.ro reia investițiile și intră pe piața de optică din Constanța
scris 11 iun 2020

Retailerul online de optică Lensa, deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, își extinde prezența fizică pe plan local prin inaugurarea celui de-al cincilea showroom din rețea, în centrul orașului Constanța.

La începutul anului, Lensa.ro a inaugurat un magazin fizic la Timișoara și unul la Iași. Investițiile cumulate în cele cinci showroom-uri de optică Lensa din România se apropie de 350.000 euro.

Proprietarul Zara bifează prima pierdere trimestrială din istorie și anticipează că se va muta mai mult în online CITEȘTE ȘI Proprietarul Zara bifează prima pierdere trimestrială din istorie și anticipează că se va muta mai mult în online

Și la Constanța, investiția este asemănătoare cu cea făcută în magazinele deschise în Iași și Timișoara, în jur de 50.000 euro. Magazinul expune produse ale brandurilor: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers și altele. Gama de lentile de vedere este și ea completă, având toti furnizorii importanți precum Essilor, Hoya, Zeiss în portofoliu.

Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șase ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 100.000 de comenzi anual.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
lensa
optica
ochelari