Nestlé anunță planul de investiții pentru România în noul context: produse și canale noi de vânzare și comunicare, ca și ambalaje 100% reutilizabil. Compania are oferte pentru fabrica închisă în Timișoara

Nestlé anunță planul de investiții pentru România în noul context: produse și canale noi de vânzare și comunicare, ca și ambalaje 100% reutilizabil. Compania are oferte pentru fabrica închisă în Timișoara

Leszek Wacirz

Ana Iliescu
Ana Iliescu
scris 24 iun 2020

Compania Nestlé, unul dintre cei mai importanți jucători din industria alimentară și a băuturilor la nivel global, plănuiește să-și extindă afacerea prin lansarea de produse noi și dezvoltarea de canale noi de vânzare online și comunicare până la sfârșitul anului, urmând ca până în 2025 toate ambalajele să fie 100% reutilizabile.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

„În acest moment continuăm să investim în brandurile noastre, să ne creștem business-ul prin noi lansări, noi canale de vânzare online, noi canale de comunicare. Prioritatea noastră principală este siguranța angajaților noștri, așa că vom continua investițiile în echipamente de protecție pentru angajați”, spune Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

Recent, compania a anunțat scoaterea la vânzare a unității de producție din Timișoara, închisă anul trecut.

„Am primit câteva oferte de la potențiali parteneri care sunt interesați să cumpere această proprietate. Din cauza pandemiei de coronavirus, toate acestea au fost amânate și vor fi reluate în momentul în care situația se va îmbunătăți. Decizia de a închide fabrica din Timișoara nu a fost una ușoară. Echipa era una profesionistă. Împreună cu autoritățile, am ajutat angajații să-și găsească alte joburi fie la companii multinaționale, fie la companii locale și încă păstrăm legătura cu ei. Niciodată să nu spui niciodată. Nestle este deschisă la noi oportunități de afacere, iar dacă vor exista le vom analiza”, specifică Wacirz.

EXCLUSIV Noii proprietari ai fabricii Sinatex din București pregătesc terenul pentru un nou Kaufland CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Noii proprietari ai fabricii Sinatex din București pregătesc terenul pentru un nou Kaufland

Proprietatea, care se desfășoară pe o suprafață de peste 21.000 de metri pătrați, se află în zona industrială și logistică din vestul Timișoarei. Aflată în proprietatea Nestlé din anul 2000, fabrica dispune de un spațiu de 10.000 de metri pătrați de producție și peste 2.000 de metri pătrați de birouri.

În ianuarie 2019, Nestle a decis să închidă, după 18 ani, fabrica din Timișoara. În scrisoarea transmisă atunci autorităților române și prezentată în exclusivitate de Profit.ro, compania argumenta plecarea prin faptul că piața din România trece printr-o perioadă de schimbări radicale, caracterizată de condiții de consum noi, dificultăți în ceea ce privește disponibilitatea forței de muncă și costuri asociate tot mai ridicate, concurența pentru resursele de producție locală fiind acerbă.

Fabrica din Timișoara avea o producție anuală de peste 10.000 tone de dulciuri și cafea. Din Timișoara, Nestlé România exporta 35% din producție în Ungaria, țările de la Marea Adriatică, țările mediteraneene și, începând de anul trecut, în Irlanda.

EXCLUSIV INSOLIT Aventurile uniformelor militare românești comandate unei fabrici de stat din China care l-a îmbrăcat și pe liderul de la Beijing și face acum costume de protecție anti-COVID 19 CITEȘTE ȘI EXCLUSIV INSOLIT Aventurile uniformelor militare românești comandate unei fabrici de stat din China care l-a îmbrăcat și pe liderul de la Beijing și face acum costume de protecție anti-COVID 19

Nestlé a intrat pe piața din România în 1995.

Portofoliul Nestlé România cuprinde: băuturi (NESCAFÉ, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional - divizia de soluții „out of home”, batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina). NESCAFÉ Dolce Gusto a deschis piața sistemelor de băuturi pe bază de capsule în România prin lansarea primului aparat NESCAFÉ Dolce Gusto în septembrie 2009, vânzând în prezent circa 20 de sortimente de cafea de calitate profesională. Nespresso, pe nișa cafelei de lux sub formă de capsule, este prezent oficial în România ca divizie de lux a Grupului Nestlé, începând cu anul 2014.

viewscnt
Afla mai multe despre
nestle
produse
fabrica
comert online
companie
leszek wacirz