Nestle și-a scos la vânzare divizia care comercializează produse și tratamente pentru îngrijirea pielii, deoarece compania elvețiană renunță la afacerile neperformante.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Nestle este sub presiune deoarece Third Point, un fond speculativ condus de investitorul Daniel Loeb, cere măsuri drastice pentru îmbunătățirea performanțelor financiare, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI FOTO Tranzacție: Fondatorul rețelei de magazine DOMO intră pe piața restaurantelor, lângă Guvern și casa unui fost guvernator BNRDivizia responsabilă de îngrijirea pielii produce brandurile Cetaphil și Proactiv, precum și un produs pentru reducerea ridurilor, Restylane. Divizia a avut anul trecut vânzări de 2,7 miliarde de franci elvețieni (2,8 miliarde de dolari), reprezentând aproximativ 3% din totalul vânzărilor Nestle.
Nestle a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 900 de angajați în București și în Timișoara, unde se află fabrica Nestle.