Nestle renunță la produsele pentru îngrijirea pielii și se va concentra pe alimente, băuturi și nutriție

Nestle renunță la produsele pentru îngrijirea pielii și se va concentra pe alimente, băuturi și nutriție
Profit.ro
Profit.ro
scris 20 sep 2018

Nestle și-a scos la vânzare divizia care comercializează produse și tratamente pentru îngrijirea pielii, deoarece compania elvețiană renunță la afacerile neperformante.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Nestle este sub presiune deoarece Third Point, un fond speculativ condus de investitorul Daniel Loeb, cere măsuri drastice pentru îmbunătățirea performanțelor financiare, scrie Agerpres.

FOTO Tranzacție: Fondatorul rețelei de magazine DOMO intră pe piața restaurantelor, lângă Guvern și casa unui fost guvernator BNR CITEȘTE ȘI FOTO Tranzacție: Fondatorul rețelei de magazine DOMO intră pe piața restaurantelor, lângă Guvern și casa unui fost guvernator BNR

Divizia responsabilă de îngrijirea pielii produce brandurile Cetaphil și Proactiv, precum și un produs pentru reducerea ridurilor, Restylane. Divizia a avut anul trecut vânzări de 2,7 miliarde de franci elvețieni (2,8 miliarde de dolari), reprezentând aproximativ 3% din totalul vânzărilor Nestle.

Nestle a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 900 de angajați în București și în Timișoara, unde se află fabrica Nestle.

viewscnt
Afla mai multe despre
nestle
alimente
nutritie