Discounterul Penny, parte din grupul german REWE, unul dintre cei mai mari retaileri prezenți pe piața locală, deschide un nou magazin, în Afumați.
Rețeaua Penny din România ajunge acum la 427 de magazine deschise la nivel național.

Penny a încheiat anul 2024, în România, cu o cifră de afaceri de peste 9,4 miliarde de lei, reprezentând o creștere de 13.47% față de anul anterior.
Compania a investit peste 868 milioane de lei, echivalentul a peste 177 milioane de euro, în extinderea și modernizarea rețelei sale, pentru atingerea pragului de 400 de magazine, precum și pentru lucrările celui de-al cincilea centru logistic, din Mihăilești.
Planurile de expansiune vizează investiții de 3 miliarde de euro în următorii 10 ani, cu scopul de a extinde rețeaua la 1.000 de magazine și de a dezvolta competențele logistice.

Pentru 2025, sunt planificate 40 deschideri de noi magazine pentru a ajunge și mai aproape de consumatorii români, precum și finalizarea lucrărilor la depozitul logistic din Mihăilești, județul Giurgiu.
Penny este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.
Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.
În prezent, rețeaua din România este alcătuită din 427 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.500 de angajați.