Pepsi se asociază cu un producător de bere și introduce alcool într-o băutură

Pepsi se asociază cu un producător de bere și introduce alcool într-o băutură
scris 11 aug 2021

PepsiCo și Boston Beer se asociază pentru a crea o versiune cu alcool a băuturii Mountain Dew, transmite CNBC.

Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni CITEȘTE ȘI Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni

Boston Beer va dezvolta și produce băutura, numită Hard Mtn Dew, în timp ce Pepsi a creat o nouă entitate pentru a vinde, livra și comercializa produsul, arată news.ro.

Este așteptat ca băutura să ajungă pe rafturile magazinelor la începutul anului 2022.

Jumbo iese din tăcere - acuză prețuri “revoltătoare” CITEȘTE ȘI Jumbo iese din tăcere - acuză prețuri “revoltătoare”

Hard Mtn Dew va face parte din categoria băuturilor aromate de malț și va conține 5% alcool în volum.

Imaginile timpurii ale produsului arată, de asemenea, că acesta va conține zero zahăr.

Primul indiciu potrivit căruia Pepsi ar putea intra pe segmentul bîuturilor alcoolice a venit în octombrie, când CEO-ul Pepsi, Ramon Laguarta, le-a spus analiștilor că Pepsi va lua în considerare această mișcare.

Românii încep să consume mai multă carne de vită și de oaie CITEȘTE ȘI Românii încep să consume mai multă carne de vită și de oaie

A urmat un anunț al rivalei Coca-Cola, referitor la crearea Topo Chico Hard Seltzer, prima sa băutură alcoolică pentru consumatorii americani din ultimele decenii, printr-un parteneriat cu Molson Coors Beverage.

În luna iunie, Pepsi a depus, de asemenea, o cerere de marcă comercială, pentru a vinde bere marca Rockstar și băuturi de tipul hard seltzer.

Pepsi încearcă să folosească de numele Mountain Dew de câțiva ani, pentru a intra pe noi segmente, cum ar fi băuturile energizante.

Compania a lansat Mtn Dew Rise Energy la începutul acestui an.

Auchan și Carrefour ar discuta despre o posibilă fuziune. Posibil și un schimb de active, care să implice România CITEȘTE ȘI Auchan și Carrefour ar discuta despre o posibilă fuziune. Posibil și un schimb de active, care să implice România

Potrivit Euromonitor, Mountain Dew deține aproximativ 7% din cota de piață a băuturilor răcoritoare carbogazoase, procent care o plasează pe locul cinci.

Pentru Boston Beer, parteneriatul cu Pepsi vine într-o perioadă în care produsele sale au probleme.

În ultimul trimestru, estimările optimiste băutura sa Truly hard seltzer nu s-au confirmat, ceea ce a dus la scăderea acțiunilor companiei cu 26% într-o singură zi, iar producătorul de bere și-a redus previziunile pe tot anul.

Între timp, segmentul berii în ansamblul său are probleme.

McDonald’s întreabă în România - Vreți să fiți la noi manageri? Ce salariu oferă CITEȘTE ȘI McDonald’s întreabă în România - Vreți să fiți la noi manageri? Ce salariu oferă

Anul trecut, volumul global al berii a scăzut cu 2,8%, în pofida consumului total de alcool, care a înregistrat cea mai mare creștere din ultimele două decenii, potrivit firmei de analiză a datelor IWSR.

Boston Beer a anunțat recent un parteneriat cu Beam Suntory pentru a aduce brandurile sale iconice în noi categorii.

Acțiunile Boston Beer au scăzut marți cu 2%. Acțiunile au coborât cu peste 32% din ianuarie, conferind companiei o valoare de piață de 8,2 miliarde de dolari.

Acțiunile Pepsi au crescut ușor marți. Până în prezent, titlurile Pepsi au urcat cu 4%, iar valoarea de piață a grupului este de 213,3 miliarde de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepsi
bere