Pepsi vrea mai mult din comerțul online, în actualul context, și lansează două platforme de vânzare directă

Pepsi vrea mai mult din comerțul online, în actualul context, și lansează două platforme de vânzare directă
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 11 mai 2020

Producătorul american de băuturi răcoritoare PepsiCo lansează două platforme de vânzare online a unor alimente proprii, respectiv Snacks.com, furnizor de produse precum chipsurile de cartofi Cheetos, Doritos și Lays, și Pantryshop.com, pentru pachete de fulgi de ovăz și cereale, dar și Gatorade, pe care le prezintă ca o soluție pentru persoanele care se confruntă cu dificultăți în actualul context de pandemie în plasarea comenzilor pe principalele site-uri de comerț electronic, cum ar fi Amazon.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În cazul în care clienții răspund bine la noile site-uri, aceasta ar putea ajuta la modelarea strategiei de retail a companiei în viitor.

Vânzările online de alimente au crescut puternic în ultima perioadă, pe fondul pandemiei.

FOTO Cel mai bun sos din București CITEȘTE ȘI FOTO Cel mai bun sos din București

În România, Pepsi este reprezentată de Pepsi Americas, care a intrat pe piața locală prin preluarea Quadrant-Amroq Beverages, fostul îmbuteliator local al băuturilor PepsiCo, pe care l-a integrat în anul 2006. Compania este, în prezent, al doilea mare jucător de piața locală de soft drinks.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepsi
online