Pepsi vrea mai mult din comerțul online, în actualul context, și lansează două platforme de vânzare directă

Retail   
Pepsi vrea mai mult din comerțul online, în actualul context, și lansează două platforme de vânzare directă

Producătorul american de băuturi răcoritoare PepsiCo lansează două platforme de vânzare online a unor alimente proprii, respectiv Snacks.com, furnizor de produse precum chipsurile de cartofi Cheetos, Doritos și Lays, și Pantryshop.com, pentru pachete de fulgi de ovăz și cereale, dar și Gatorade, pe care le prezintă ca o soluție pentru persoanele care se confruntă cu dificultăți în actualul context de pandemie în plasarea comenzilor pe principalele site-uri de comerț electronic, cum ar fi Amazon.

În cazul în care clienții răspund bine la noile site-uri, aceasta ar putea ajuta la modelarea strategiei de retail a companiei în viitor.

Urmărește-ne și pe Google News

Vânzările online de alimente au crescut puternic în ultima perioadă, pe fondul pandemiei.

Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
FOTO Cel mai bun sos din București CITEȘTE ȘI FOTO Cel mai bun sos din București

În România, Pepsi este reprezentată de Pepsi Americas, care a intrat pe piața locală prin preluarea Quadrant-Amroq Beverages, fostul îmbuteliator local al băuturilor PepsiCo, pe care l-a integrat în anul 2006. Compania este, în prezent, al doilea mare jucător de piața locală de soft drinks.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepsi
online