31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
În mod similar, unele măsuri aplică o singură rată de impozitare pe litru pentru băuturile care conțin mai mult de o anumită cantitate de zahăr adăugat (sau alt îndulcitor), altele aplică o taxă progresivă în funcție de cantitatea de zahăr adăugat (sau alt îndulcitor) din băutură, iar altele aplică o rată de impozitare fixă pentru băuturile care conțin orice cantitate de zahăr adăugat (sau alt îndulcitor).
De exemplu, România a adoptat o taxă progresivă pentru toate băuturile nealcoolice, începând cu 1 ianuarie 2024, de 0,4 lei/litru pentru băuturile cu un conținut de zahăr cuprins între 5-8 g la 100 ml și 0,6 lei/litru pentru băuturile cu un conținut de zahăr peste 8 g la 100 ml", se menționeză într-un raport al companiei.
Aceste măsuri fiscale, indiferent de domeniul de aplicare sau de forma lor, au crescut în trecut și ar putea continua să crească costul anumitor produse, să reducă consumul general al produselor Pepsi sau să conducă la o publicitate negativă, având ca rezultat un efect negativ asupra activității și performanțelor financiare, spune compania.
"Peisajul comerțului cu amănuntul continuă să evolueze, inclusiv prin creșterea continuă a canalelor de comerț electronic și a discounterilor. Afacerile noastre vor fi afectate în mod negativ dacă nu reușim să menținem și să dezvoltăm cu succes relații cu comercianții cu amănuntul din comerțul electronic și cu discounteri, menținând în același timp și relațiile cuclienții noștri cheie care operează în canalele tradiționale de vânzare cu amănuntul (mulți dintre ei fiind, de asemenea, axați pe creșterea vânzările lor de comerț electronic).
"Peisajul comerțului cu amănuntul continuă să evolueze, inclusiv prin creșterea continuă a canalelor de comerț electronic și a discounterilor. Afacerile noastre vor fi afectate în mod negativ dacă nu reușim să menținem și să dezvoltăm cu succes relații cu comercianții cu amănuntul din comerțul electronic și cu discounteri, menținând în același timp și relațiile cuclienții noștri cheie care operează în canalele tradiționale de vânzare cu amănuntul (mulți dintre ei fiind, de asemenea, axați pe creșterea vânzările lor de comerț electronic). Afacerile noastre pot fi afectate în mod negativ dacă canalele de comerț electronic și discounterii iau o cotă de piață suplimentară semnificativă de la comercianții cu amănuntul tradiționali sau dacă nu reușim să găsim modalități de a crea instrumente și capacități digitale din ce în ce mai bune pentru clienții noștri din domeniul comerțului cu amănuntul, pentru a le permite să crească", se arată într-un raport al companiei.