Piața fotoliilor de masaj: deschisă în principal familiilor cu venituri peste medie, care pun aparatele și la dispoziția copiilor, cu dureri de spate după timpul petrecut la computer

Piața fotoliilor de masaj: deschisă în principal familiilor cu venituri peste medie, care pun aparatele și la dispoziția copiilor, cu dureri de spate după timpul petrecut la computer
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 22 mai 2018

Între 50-60 de familii de români investesc, anual, circa 5.000 de euro pentru un fotoliu de masaj, iar cei mai mulți dintre ei le pun și la dispoziția copiilor, care, din cauza statului prelungit la computer, au ajuns deja să aibă probleme cu spatele. Fotoliile sunt achiziționate, în general, de către familii cu venituri ușor peste medie și cu vârste de peste 35-40 de ani. Un fotoliu care oferă un masaj bun pentru zona spatelui și picioare pornește de la un preț de 1.000 de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cele mai scumpe fotolii de masaj costă 25.000 de lei și sunt din gama Inada, brand japonez, relevă datele distribuitorului Komoder.

Anul trecut, firma Komoder a vândut circa 2.500 de fotolii de masaj de toate tipurile, pornind de la prețuri de 3.500 de lei și până la 25.000 de lei, iar cifra de afaceri s-a ridicat la aproximativ 2 milioane de euro. Pentru acest an, ținta de vânzări a firmei este de 3 milioane de euro, la care urmează să contribuie și extinderea internațională. Komoder are un showroom în Barcelona și, recent, a mai deschis unul la Sofia. În acest an urmează două deschideri, în Madrid și într-un oraș din Olanda.

VIDEO&FOTO Ikea lucrează la noi rețete ale faimoaselor chifteluțe, testând ingrediente precum insecte și alge CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Ikea lucrează la noi rețete ale faimoaselor chifteluțe, testând ingrediente precum insecte și alge

În România, anul trecut, a vândut 54 de astfel de dispozitive, iar pentru acest an estimează o creștere a numărului de unități comercializate. "Majoritatea vânzărilor pe gama de lux sunt toamna și iarna, pentru că unii preferă să-și facă un cadou pentru toată familia", spune Adrian Rus, proprietarul Komoder.

Există concurență pe această piață, însă nu pe segmentul premium. Piața europeană a fotoliilor de masaj este estimată la aproximativ 500 de milioane de euro.

Adrian Rus are 31 de ani și a absolvit Facultatea de Calculatoare din Cluj-Napoca, iar primul său business a fost o agenție web, deschisă în timpul facultății. Ideea de a crea firma Komoder a venit după discuții cu producători din China, Japonia și Taiwan.

viewscnt
Afla mai multe despre
fotolii
masaj
komoder
vanzari