Producătorul de cosmetice Farmec ridică vânzările online

Producătorul de cosmetice Farmec ridică vânzările online
scris 19 ian 2018

Vânzările online ale producătorului român de cosmetice Farmec au înregistrat o creștere de circa 23% în 2017 față de 2016, clienții fiind atât din țară, cât și din străinătate.

Creșterea se datorează unor factori precum implementarea noii strategii de marketing digital, care a inclus mai multe modificări comerciale și de funcționalitate în magazinul online, dar și extinderii în forță a portofoliului și pătrunderii pe noi segmente.

Vânzările Carrefour în România au crescut cu aproape 8% în ultimul trimestru din 2017, cel mai rapid avans din Europa CITEȘTE ȘI Vânzările Carrefour în România au crescut cu aproape 8% în ultimul trimestru din 2017, cel mai rapid avans din Europa

“Zona de e-commerce este una dintre direcțiile prioritare de dezvoltare în cadrul Farmec. În 2017, am extins beneficiile și facilitățile magazinului online, pentru a le oferi consumatorilor o interacțiune cât mai plăcută și un acces cât mai rapid la brandurile și produsele preferate”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vânzări Online Farmec.

La sfârșitul anului trecut, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați și Râmnicu Vâlcea.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
farmec
online