Vânzările online ale producătorului român de cosmetice Farmec au înregistrat o creștere de circa 23% în 2017 față de 2016, clienții fiind atât din țară, cât și din străinătate.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Creșterea se datorează unor factori precum implementarea noii strategii de marketing digital, care a inclus mai multe modificări comerciale și de funcționalitate în magazinul online, dar și extinderii în forță a portofoliului și pătrunderii pe noi segmente.
CITEȘTE ȘI Vânzările Carrefour în România au crescut cu aproape 8% în ultimul trimestru din 2017, cel mai rapid avans din Europa“Zona de e-commerce este una dintre direcțiile prioritare de dezvoltare în cadrul Farmec. În 2017, am extins beneficiile și facilitățile magazinului online, pentru a le oferi consumatorilor o interacțiune cât mai plăcută și un acces cât mai rapid la brandurile și produsele preferate”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vânzări Online Farmec.
La sfârșitul anului trecut, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați și Râmnicu Vâlcea.