Retailerul ceh Bonami anticipează un avans important al afacerilor în 2021, susținut și de o rețea de magazine fizice

Retailerul ceh Bonami anticipează un avans important al afacerilor în 2021, susținut și de o rețea de magazine fizice
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 30 sep 2020
Retailerul ceh Bonami, prezent în România de 4 ani, anticipează o creștere de 35% a vânzărilor în 2021, până la 100 de milioane de euro. În România, afacerile ar urma să ajungă, anul viitor, la 13 milioane de euro, un avans de aproximativ 30%.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Rata șomajului a crescut în România la 3,3% în august CITEȘTE ȘI Rata șomajului a crescut în România la 3,3% în august

În 2019, cifra de afaceri a grupului a fost de peste 50 milioane de euro, iar pentru anul în curs este estimată o creștere cu 30% față de anul anterior.

„În 2021, ne așteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România’’, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.
 
Axată inițial exclusiv pe online, compania a inaugurat deja primele două magazine fizice în Praga, urmând ca rețeaua să se extindă rapid anul acesta și în afara granițelor Cehiei, în principalele orașe din țările unde Bonami este prezent, inclusiv București.
 
„Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia. Este un mod mult mai plăcut și comod pentru clienții noștri de a-și ridica produsele de dimensiuni mici și mijlocii. Aceste locații reprezintă, de asemenea, oportunitatea de a vedea diferite
colecții, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile, și, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanție’’, a mai afirmat Pavel Vopařil.
 
Bonami dorește să deschidă încă 6 magazine până la finalul anului, și 20 anul următor. 

Magazinelor offline se adaugă și inaugurarea propriei rețele de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier. Lansat în primăvară, serviciul a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava și Budapesta, iar în viitorul apropiat și în București.

Bonaki a intrat pe piața locală în octombrie 2016. România a fost a treia piață străină pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia. Ulterior, compania a intrat și pe piața din Ungaria.

viewscnt
Afla mai multe despre
bonami
retailer
mobila
home&deco
retailer ceh