Retailerul home&deco Bonami și-a creat cel mai mare stoc de produse din istoria sa. "Oamenii au mai mult timp și cumpără produse pentru casă. Am pus la vânzare și produse de drogherie și măști."

Retailerul home&deco Bonami și-a creat cel mai mare stoc de produse din istoria sa. "Oamenii au mai mult timp și cumpără produse pentru casă. Am pus la vânzare și produse de drogherie și măști."
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 16 apr 2020
Retailerul ceh online din domeniul home& deco, prezent și pe piața din România, și-a creat în ultima lună cel mai mare stoc de produse din istoria sa și a adăugat un alt spațiu de depozitare, în contextul în care, în pofida pandemiei, și-a depășit ținta de vânzări cu 10% în luna martie.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
 
Inițial, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor, în perioada imediat următoare declanșării pandemiei, tendința pieței fiind aceea de creștere pe zona alimentară și farmaceutică. Ulterior, vânzările au depășit previziunile.
 
„Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziție. De aceea se concentrează pe locul în care își petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin”, spune Pavel Vopařil, CEO Bonami.
 
În contextul pandemiei, compania și-a extins portofoliul cu produse de drogherie, pentru curățenie, cosmetice și măști chirurgicale. 
Proprietarul TikTok, printre cei mai valoroși “unicorni”, lansează o campanie globală de angajări în plină pandemie CITEȘTE ȘI Proprietarul TikTok, printre cei mai valoroși “unicorni”, lansează o campanie globală de angajări în plină pandemie

În primă fază, cele mai populare au fost produsele pentru curățare, organizare sau accesoriile pentru bucătărie. Apoi s-au adăugat toate gamele de produse pentru exterior și mobilierul, primăvara fiind sezonul preferat pentru reînnoirea și renovarea casei.

„Este important pentru noi, în această perioadă critică, să ne aducem aportul în cât mai multe moduri posibil. În primul rând, pregătim pachete pe care le vom distribui în azile de bătrâni. În al doilea rând, am decis să comercializăm măști textile de protecție pe care le oferim la preț de achiziție, fără adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtării lor în strategia noastră de comunicare din social media”, spune Vopařil.
 
Bonami a achiziționat cel mai mare  stoc de produse de până acum: peste 25.000 bucăți, cu expediere imediată, și peste 60.000 care sunt disponibile pe site, spre achiziționare. Prin comparație, un magazin mare tipic, cu mobilier și accesorii pentru casă, are mai puțin de 10.000 de produse disponibile. De asemenea, gama a fost completată cu produse de drogherie și cosmetice, foarte solicitate în această perioadă.

Pe termen mediu, magazinul online va continua să își concentreze eforturile pe dezvoltarea conceptului omnichannel, strategie ce implică utilizarea mai multor canale de vânzare și comunicare, simultan.
 
viewscnt
Afla mai multe despre
bonami
retailer
mobila. home&deco
retailer ceh