Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a deschis săptămâna acesta două magazine, în Pitești și Uricani (județul Hunedoara), și a ajuns la 430 de unități.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Astfel, în Uricani, Profi a deschis un magazin în format standard, cu o suprafață totală de 495 metri pătrați.
În Pitești, Profi a deschis al 10-lea magazin al rețelei din acest oraș sub brandul City, care are o suprafață de 340 metri pătrați.
Profi operează trei tipuri de magazine: Standard - cu suprafețe mari și gamă largă de produse, City - cu suprafețe mai mici și cu o gamă mai restrânsă de produse și Loco - destinat localităților rurale.
CITEȘTE ȘI Nestle România a plătit aproape 1,4 mil de euro pentru rezilierea contractului de închiriere cu ciprioții de la SPDIRitmul de creștere al Profi este de cel puțin 100 de magazine pe an. Pentru acest an, planurile Profi presupun investiții de 50 milioane euro pentru deschiderea a peste 130 de magazine, cu scopul de a ajunge la 500 de unități, și pentru extinderea rețelei logistice.
Numărul angajaților Profi a crescut de la 8.798, la finalul anului 2015, la peste 10.000, la jumătatea acestui an. În acest context, compania a anunțat că a început, din acest an, și un program de dezvoltare a angajaților.
Rețeaua Profi este prezentă în 205 de localități din toate județele.
Pentru Profi, 2015 a fost cel mai bun an din istoria companiei, cu un profit net de 52,5 milioane lei (11,6 milioane euro), aproape dublu comparativ cu valoarea din 2014, la o cifră de afaceri cu 40% mai mare, de 2,54 miliarde lei (565 milioane euro).