Un lanț britanic de cafenele introduce abonamente, pentru a-i atrage pe clienți

Un lanț britanic de cafenele introduce abonamente, pentru a-i atrage pe clienți
scris 4 sep 2020

Lanțul britanic de sandwich-uri și cafele Pret A Manger a anunțat vineri că va introduce un sistem de abonament pentru băuturi, încercând un nou model de business care speră că îi va permite să supraviețuiască pandemiei, transmite Reuters.

Pret A Manger are 367 de magazine în Marea Britanie, multe amplasate pe străzile principale, în apropiere de stațiile de transport în comun și birouri, care acum sunt în mare parte părăsite deoarece oamenii preferă să lucreze de acasă, scrie Agerpres.

Carrefour deschide un nou magazin Supeco în România CITEȘTE ȘI Carrefour deschide un nou magazin Supeco în România

Începând de marțea viitoare, Pret A Manger va lansa serviciu intitulat "YourPret Barista", conform căruia clienții vor beneficia de cinci băuturi pe zi preparate de un barista, fie cafea, ceai, ciocolată caldă, smoothie sau frape, în schimbul unui abonament de 20 de lire sterline (26,5 dolari) pe lună. În plus, toți consumatorii care se vor înscrie la noul abonament vor beneficia și de o lună gratuită, începând de marți.

Deși acest serviciu este o sursă garantată de venit, Pret A Manger riscă să înregistreze pierderi în cazul în care clienții vor comanda numărul maxim de băuturi permis de noul abonament.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
cafenele
abonament
pret a manger