Vânzări record pentru Alibaba de Ziua Celibatarilor: tranzacții de 18 miliarde dolari la jumătatea celui mai mare eveniment din retailul online

Vânzări record pentru Alibaba de Ziua Celibatarilor: tranzacții de 18 miliarde dolari la jumătatea celui mai mare eveniment din retailul online
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 11 nov 2017

Gigantul din e-commerce Alibaba Group a înregistrat vânzări record de aproape 18 miliarde de dolari după primele 13 ore de la startul Zilei Celibatarilor, sărbătoare chineză transformată de grupul fondat de miliardarul Jack Ma în cel mai mare eveniment de comerț online la nivel mondial.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Suma este peste valoarea totală de anul trectut, când vânzările au atins 17,8 miliarde de dolari, triplu comparativ cu vânzările agregate ale retailerilor americani în zilele de Black Friday și Cyber Monday.

Evenimentul de shopping a debutat cu o gală la care au participat Nicole Kidman, Maria Șarapova și Pharell Williams, alături de actori și cântăreți chinezi.

Concurența: Reducerile de Black Friday vor fi monitorizate, să vedem dacă reducerile sunt reale! CITEȘTE ȘI Concurența: Reducerile de Black Friday vor fi monitorizate, să vedem dacă reducerile sunt reale!

Ziua Celibatarilor a început la mijlocul nopții și a generat vânzări de 1 miliard de dolari după primele 2 minute și de circa 12 miliarde de dolari după prima oră. Puțin după ora 13:00 (07:00 ora României), Alibaba a anunțat că vânzările le-au depășit pe cele de anul trecut.

“Este un eveniment important pentru China și economia chineză. De Ziua Celibatarilor, cumpărăturile sunt o activitate sportivă și un mijloc de relaxare”, a spus Joseph Tsai, vicepreședinte și cofondator Alibaba, citat de Reuters.

Anul acesta, grupul chinez a pus la bătaie 15 milioane de produse comercializate sub 140.000 de mărci, dintre care aproximativ 60.000 branduri internaționale. În 2016, aproximativ 100.000 de firme au participat la evenimentul-maraton, din care 12.000 din străinătate.

viewscnt
Afla mai multe despre
alibaba
ziua celibatarilor
singles day
vanzari