Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017

Vânzările Carlsberg în România au crescut cu 21% în 2017
Profit.ro
Profit.ro
scris 21 feb 2018

Carlsberg, brand de bere aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat o rată de creștere a vânzărilor din România de 21% în 2017 față de 2016,  în contextul unei serii de investiții realizate de URBB în anul 2017, ce au vizat atât mărirea capacității de producție a fabricii din Pantelimon, cât și diversificarea portofoliului cu produse și soluții noi.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Carlsberg continuă tendința ascendentă a vânzărilor în România, marcând a doua rată anuală de creștere de două cifre obținută în ani consecutivi, după ce volumele anuale de vânzări ale Carlsberg la nivelul pieței locale s-au majorat cu 38% în 2017 în comparație cu rezultatele din 2015.

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piața din România în anul 2001, iar în prezent deține o poziție puternică pe segmentul super premium.

Philip Morris International și Scuderia Ferrari continuă colaborarea pentru a promova viziunea unui viitor fără fum CITEȘTE ȘI Philip Morris International și Scuderia Ferrari continuă colaborarea pentru a promova viziunea unui viitor fără fum

Portofoliul URBB include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby și Granini pe piața băuturilor răcoritoare.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
carlsberg
bere