Vânzările Carrefour în România au revenit pe creștere în trimestrul al doilea, după declinul din primele 3 luni

Vânzările Carrefour în România au revenit pe creștere în trimestrul al doilea, după declinul din primele 3 luni
scris 3 aug 2021

Vânzările Carrefour în România au revenit pe creștere în perioada aprilie-iunie, după un declin înregistrat în primul trimestru al anului.

În trimestrul al doilea, retailerul francez a avut, pe piața locală, vânzări de 585 milioane de euro (inclusiv TVA), în creștere cu 8,4% în termeni comparabili față de perioada echivalentă din 2020. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au crescut cu 8,5%.

Borusan Mannesmann pregătește o fabrică în România, investiție de 8 milioane dolari. Grupul turc, interesat să furnizeze țeavă de oțel pentru BRUA CITEȘTE ȘI Borusan Mannesmann pregătește o fabrică în România, investiție de 8 milioane dolari. Grupul turc, interesat să furnizeze țeavă de oțel pentru BRUA

În acest context, vânzările Carrefour în România au însumat, în primul semestru, aproape 1,13 miliarde de euro euro, fiind în creștere anuală cu 3,2% în termeni comparabili. Incluzând variațiile prețurilor, avansul a fost de 2,3%.

Vânzările au revenit pe creștere după ce, în primele 3 luni din an, retailerul a raportat vânzări de 540 milioane de euro (TVA inclus) pe piața românească, în scădere cu 1,8% în termeni comparabili față de același interval din 2020. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au coborât cu 3,7%

În România, rețeaua Carrefour cuprinde 353 de magazine, inclusiv 41 hipermarketuri și 190 supermarketuri.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
vanzari carrefour
carrefour romania
retailer francez