Vânzările Carrefour în România au revenit pe creștere în trimestrul al doilea, după declinul din primele 3 luni

Vânzările Carrefour în România au revenit pe creștere în trimestrul al doilea, după declinul din primele 3 luni
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 3 aug 2021

Vânzările Carrefour în România au revenit pe creștere în perioada aprilie-iunie, după un declin înregistrat în primul trimestru al anului.

În trimestrul al doilea, retailerul francez a avut, pe piața locală, vânzări de 585 milioane de euro (inclusiv TVA), în creștere cu 8,4% în termeni comparabili față de perioada echivalentă din 2020. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au crescut cu 8,5%.

Urmărește-ne și pe Google News
Borusan Mannesmann pregătește o fabrică în România, investiție de 8 milioane dolari. Grupul turc, interesat să furnizeze țeavă de oțel pentru BRUA CITEȘTE ȘI Borusan Mannesmann pregătește o fabrică în România, investiție de 8 milioane dolari. Grupul turc, interesat să furnizeze țeavă de oțel pentru BRUA
Evenimente
24 octombrie - IMM-urile, oxigen pentru România
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În acest context, vânzările Carrefour în România au însumat, în primul semestru, aproape 1,13 miliarde de euro euro, fiind în creștere anuală cu 3,2% în termeni comparabili. Incluzând variațiile prețurilor, avansul a fost de 2,3%.

Vânzările au revenit pe creștere după ce, în primele 3 luni din an, retailerul a raportat vânzări de 540 milioane de euro (TVA inclus) pe piața românească, în scădere cu 1,8% în termeni comparabili față de același interval din 2020. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au coborât cu 3,7%

În România, rețeaua Carrefour cuprinde 353 de magazine, inclusiv 41 hipermarketuri și 190 supermarketuri.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
vanzari carrefour
carrefour romania
retailer francez